- Nou
Acum bucură-te de geaca Apalaches Vented 2W1, într-o versiune ventilată și îndrăznește să sfidezi căldura puternică a verii chiar și pe drumuri neconvenționale. Ești îngrijorat de ploaia neașteptată? Căptușeala termică 2W1 impermeabilă și rezistentă la vânt va împiedica picăturile sau frigul sa patrunda! Din poliester de înaltă tenacitate și plasă, cu căptușeală termică 2 în 1 detașabilă, impermeabilă și respirabilă, 10 buzunare și urechi de ajustare pe mâneci și talie.
Protectie -Buzunar din spate pentru protectii Furygan D3O®. -Buzunare pentru protecții de piept Furygan D3O® LNR. -Inserții reflectorizante.
Ergonomie -Captuseala termica 2W1, impermeabila (10K), respirabil (10K) și detașabil. -10 buzunare (6 exterioare inclusiv un buzunar CB cu deschidere rapidă pe maneca, si 4 in interior inclusiv 2 rezistent la apă). -Reglaj pentru talie și mâneci -Fermoar de conectare a pantalonilor.
Materiale -Poliester de înaltă tenacitate. -Plasă. -Inserții din neopren pe guler.
- Material
- Perforat
Textil - Pentru
- Barbati
Fondată în 1969 de Jacques Segura, marca Furygan a fost creată cu pasiune, angajament și o cultură a excelenței. La 14 ani, Jacques Segura lucra deja cu pielea din toate punctele de vedere, dornic să învețe, trecând de la pantofi la mănuși cu aceeași dexteritate ca și părinții săi, meșteri.
Pasionat de aviație și parașutism și pilot în forțele aeriene în timpul serviciului militar pentru evacuări medicale și percheziții cu barca în jurul Madagascarului, Jacques Segura s-a inspirat din însemnele regimentului 11 de parașute, un cap de pantera neagră, pentru a crea sigla Furygan. În ceea ce privește numele, acesta reflectă o dorință furioasă de a reuși pentru „Monsieur Jacques”, așa cum l-au numit angajații săi cu un amestec de respect și afecțiune.
Fury „Gant”, la fel ca logo-ul de pe primele produse, s-a implicat imediat în proiectarea și fabricarea mănușilor pentru schi și motociclism, activități care erau atunci în plină desfășurare, precum și alte mari pasiuni ale fondatorului nostru. Își va da fără reține toată măsura talentelor sale de tehnician în piele, cuplată cu un spirit vizionar. Mai mult, brandul s-a diversificat in 1971 pentru a-si extinde know-how-ul si la alte articole vestimentare necesare practicarii acestor discipline.