1. Potivit legislatiei in vigoare, Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului.
  2. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.
  3. Returul se poate face pin poştă, prin curier, sau direct la sediul magazinului de la adresa Soseaua Pipera 48, Bucuresti.
  4. Nu acceptăm retururi la alte adrese.
  5. Orice retur trebuie să fie precedat de o notificare a intenţiei de retur. Această notificare se poate face pe mail sau impreuna cu produsele, in termenul prevazut de lege.
  6. Clientului care a notificat S.C. Dual Tours  S.R.L, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate catre S.C. Dual Tours  S.R.L in maximum 10 zile lucratoare de la data primirii produselor, in caz contrar S.C. Dual Tours  S.R.L considerand cererea de returnare ca fiind invalida/fara obiect.
  7. Returul trebuie să fie însoţit de următoarele documente:
    • factură (original sau copie);
    • chitanţa de la curier (original sau copie);
    • notificare.
  8. CLIENTII trebuie sa mentioneze în notificare dacă doresc rambursarea banilor sau schimbarea produsului.
  9. În cazul în care nu se respecta condiţiile de retur, S.C. Dual Tours  S.R.L nu va accepta returul.
  10. Nu se accepta retururi cu plata ramburs.
  11. ATENTIE: în cazul în care produsele a caror returnare se solicita prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgârieturi, lovituri, socuri electrice, componente sau accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, sau nu sunt returnate in aceeasi stare in care au fost livrate catre CLIENT, S.C. Dual Tours  S.R.L are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse de catre reprezentantii nostri.
  12. În cazul exercitarii dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face in cel mult 30 de zile de la retur. In acest cost intra doar valoarea produselor, nu si transportul aferent comenzii sau costul altor servicii.
  13. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, S.C. Dual Tours  S.R.L are dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
  14. In cazul in care Clientul solicita inlocuirea produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
  15. In cazul in care Clientul a returnat un produs si solicita inlocuirea, iar S.C. Dual Tours  S.R.L nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, aceasta va oferi Clientului contravaloarea produsului sau alt produs in cazul in care Clientul accepta acest lucru.
  16. Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitate de catre Client, nu se ramburseaza.
  17. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre Client.
  18. In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret se va returna. S.C. Dual Tours  S.R.L va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial.
  19. Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.
  20. Renuntarea la cumparare in mod repetat (cel putin doua ori) va putea fi considerata un abuz, iar S.C. Dual Tours  S.R.L are dreptul sa refuze o noua livrare catre acel CLIENT sau acea adresa.
  21. Nu se pot returna produsele comandate online care sunt ridicate direct din magazin.
  22. Returnarea contravalorii unei comenzi anulate de client sau de operatorul S.C. Dual Tours  S.R.L din cauza lipsei de stoc se face in maxim 14 zile de la data comenzii.
Produs adăugat la lista de dorințe
Produs adăugat pentru a compara.

Acest site folosește cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.