Concept-XE
Simplitatea brută a Concept-XE este produsul imaginației, dar nu vă înșelați, deși stilul retro poate atrage atenția, a trebuit să treacă testele stricte interne ale Arai. Așadar, sub aspectul agresiv veți găsi o carcasă PB e-cLc puternică și ușoară, cu o formă netedă și rotundă, întărită cu centura periferică proprie Arai, pentru a aluneca pe suprafețe și a ignora obstacolele. Sistemul de ecranare VAS-VC, cu aspectul său mecanic retro, îmbunătățește și mai mult performanța de ignorare prin coborârea punctului de pivotare al vizierei pentru a maximiza o carcasă superioară netedă.
Deși este o aluzie la trecut, Concept-XE este în mare măsură o cască a prezentului. Pregătit pentru o generație de motocicliști moderni care cer un stil nou, vechi - dar cu performanța și confortul pe care doar un Arai le poate oferi.
Descărcați manualul de instrucțiuni Concept-XE.


Construcție laminată e-Complex periferic (PB e-cLc). Carcasa exterioară a Concept-X folosește o construcție laminată periferic e-Complex(PB e-cLc) pentru o rezistență ușoară; este conceput pentru a devia și a răspândi forțele de impact. Materiale noi au fost utilizate pentru a substitui AR-mat ca strat intermediar, ceea ce duce la o reducere substanțială a greutății, menținând în același timp rezistența ca construcția PB-cLc.

Carcasa exterioară elegantă a modelului Concept-X ascunde un secret; Sistemul de ventilație intern al lui Arai. Aerul de răcire intră în orificiile de aerisire ale vizorului și trece prin căptușeala confortabilă și prin cele trei găuri de evacuare ale coroanei superioare, printr-un canal de aer ascuns în mai multe locuri din interiorul stratului EPS, prin presiunea negativă creată de efectul Venturi combinat al evacuării laterale. În față, cele șase ochiuri în apropiere de demontare și deschise pentru fluxul de aer.

Cu VAS, poziția de montare a vizierelor este coborâtă, obținând o medie de 24 mm suplimentar pe ambele zone ale tâmplei, în căutarea formei ideale mai netede, care crește capacitatea de a devia energia. Drept urmare, acest lucru a făcut posibil ca mai mult din carcasă să fie mai netedă și superioara liniei de testare a standardului Snell.

Creează fluxul de aer sub cască, care reduce zgomotul și turbulența vântului în timp ce crește evacuarea aerului cald.

Permite extragerea aerului cald din cască prin 3 găuri din căptușeala EPS către porturile de evacuare Twin Venturi.

Aerul proaspăt poate intra direct în zona frunții, fără a fi nevoie de găuri în această zonă critică a învelișului și a căptușelii care absoarbe impactul. Pentru modele specifice, ventilația este extinsă în zona tâmplei.

Deschideți și închideți aerisirea barbiei din interior pentru a preveni intrarea prafului în cască în condiții meteorologice nevaforabile.

Pentru a îmbunătăți extracția aerului cald din interior. Crește efectul de ventilație în partea inferioară a cască.

Produce presiune joasă în spatele orificiului de aerisire pentru o mai bună extracție a aerului cald. Integrat în carcasă pentru o aerodinamică mai bună, reduce zgomotul vântului și previne lovirea la viteză. În interior, un mic baraj de spumă ajută la absorbția și diminuarea zgomotului excesiv, fără a reduce performanțele de ventilație.

Viziera VAS MAX este standard pentru a oferi o vizibilitate mai bună în toate anotimpurile și pentru toate tipurile de conducere.

Împrumutat din casca noastră F1, noul mecanism de blocare a ecranului 3D complet modificat asigură scutul ca niciodată, dar funcționează fără probleme cu un fluid intuitiv - o operație cu un singur deget - chiar și cu mănuși.

Împiedică efectiv ceața și aburirea vizierei, chiar și în condiții extreme de umezeala și ploaie. Poate fi curățat și schimbat cu ușurință.

Ajută la menținerea nivelului de aciditate neutru apropiat de pielea umană și de consumul antibacterian. Cu scopul de a se potrivi mai moale, mai adânc și chiar mai confortabil, am dezvoltat un material de ramă mai fin. Căptușeala este reglabilă la tample, care permite o potrivire personalizată.

În funcție de model, pot fi îndepărtate ușor plăcuțele de obraz, căștile pentru urechi sau interiorul complet. Toate piesele (înlocuibile sau nu) pot fi curățate cu apă călduță și săpun ușor. Clătiți bine după curățare și nu uscați niciodată în lumina directă a soarelui sau în apropierea unei surse de căldură. Piesele interioare cu grosimi diferite de dimensiuni sunt disponibile pentru o potrivire personalizată pentru fiecare motociclist.

În funcție de model, pot fi îndepărtate ușor plăcuțele de obraz, căștile pentru urechi sau interiorul complet. Toate piesele (înlocuibile sau nu) pot fi curățate cu apă călduță și săpun ușor. Clătiți bine după curățare și nu uscați niciodată în lumina directă a soarelui sau în apropierea unei surse de căldură. Piesele interioare cu grosimi diferite de dimensiuni sunt disponibile pentru o potrivire personalizată pentru fiecare motociclist.

Sistemele de comunicare interne sunt populare, dar problema este adesea că spațiul pentru un difuzor este limitat sau pur și simplu nu este prezent, ceea ce provoacă puncte de presiune neplăcute. Buzunarele difuzoarelor, ofera spațiu pentru montarea difuzoarelor fără a modifica confortul sau potrivirea. (Difuzorul nu este inclus).

Pentru a oferi o mai bună potrivire și îmbunătățirea confortului maxilarului inferior, sistemul de contur facial (FCS) funcționează cu un suport cu arc de spumă în placa obrazului care se comprimă și se redresează, oferind suportul necesar fără presiune excesivă.

Oferind și mai multă capacitate de a confecționa potrivirea și confortul perfect, plăcuțele obrajilor dispun acum de un strat de 5 mm care se poate dezlipi pentru încăperea, dacă este nevoie.

Garniturile pentru coroana tamplei Arai oferă o opțiune de 5 mm mai mare lățime interioară *, dacă este nevoie.

Permite accesul mai ușor la un motocilist rănit. Tragând filetele portocalii integrate în plăcuțe, plăcile obrazului alunecă. Facilitarea îndepărtării cască pentru personalul medical salvat și instruit. Minimizarea riscului de rănire suplimentară.

ECE R22-06 necesită un proces de testare mult mai strict decât precedentul ECE R22-05 și include un test oblic pentru măsurarea rotației.

Fiecare cască Arai trece prin cinci departamente de control de calitate separate: după realizarea cochiliei, după vopsire și completare grafică, după asamblare și două inspecții în proces.

Interiorul de calitate superioară al oricărei căști Arai poate fi curățat cu ușurință, cu săpun ușor și apă călduță.

Este posibil să dureze până la cinci ani pentru ca experții noștri să câștige dreptul de a crea o carcasa Arai. Fiecare carcasa poate dura până la 27 de pași și pentru a construi un cască Arai vor dura aproximativ 18 ore.

Confortul de o zi întreagă, cu interiorul Arai se potrivesc și se alăture împreună cu cele mai fine materiale de căptușeală și sistem extins de ventilație. Și datorită echilibrării perfecte și distribuției în greutate a căștii, cu greu observați că purtați un Arai.

Toate căștile Arai sunt testate la penetrare, deși nu sunt cerute de standardele europene de cască. Testul de penetrare Arai se realizează cu un con de test de 3 kg care lovește de la o înălțime de 3m casca.

Inelele plate și în formă de D se potrivesc neted pe bărbie. Fără piese în mișcare, fără probleme de coroziune și doar tragerea filetului este suficientă pentru a slăbi dispozitivul de fixare.

Spre deosebire de mulți alți producători, Arai oferă o singură mărime de carcasă pentru fiecare dintre cele două mărimi de cască, pentru majoritatea modelelor. Datorită formelor diferite ale carcaselor exterioare pentru diferite modele, este aproape imposibil să nu găsești potrivirea potrivită pentru tine.
- Colectie casti
- ARAI CONCEPT-XE
- Caracteristici casti
- Fara parasolar
- Material
- Fibra de sticla