Concept-X
Simplitatea brută al modelului Concept-X este produsul imaginației, dar nu se face nicio greseala, în timp ce stilul retro poate atrage atenția, trebuia să treacă de testele interioare stricte Arai. Așadar, sub aspectul agresiv, veți găsi o carcasă puternică, ușoară PB e-cLc, cu o formă netedă și rotundă, întărită cu centura periferică proprie Arai, pentru a aluneca pe suprafețe și a obstacolelor. Sistemul VAS-VC, cu aspectul mecanic retro, îmbunătățește și mai mult performanța cu privire la reducerea punctului de pivot al vizierei pentru a maximiza o carcasă superioară netedă.
Deși ne trimite in trecut, Concept-X este foarte mult o cască a prezentului. Gata pentru o generație de motociclisti moderni care cer un stil nou, vechi - dar cu performanța și confortul pe care doar un Arai îl poate oferi.
Construcție laminată e-Complex periferic (PB e-cLc). Carcasa exterioară a Concept-X folosește o construcție laminată periferic e-Complex(PB e-cLc) pentru o rezistență ușoară; este conceput pentru a devia și a răspândi forțele de impact. Materiale noi au fost utilizate pentru a substitui AR-mat ca strat intermediar, ceea ce duce la o reducere substanțială a greutății, menținând în același timp rezistența ca construcția PB-cLc.
Carcasa exterioară elegantă a modelului Concept-X ascunde un secret; Sistemul de ventilație intern al lui Arai. Aerul de răcire intră în orificiile de aerisire ale vizorului și trece prin căptușeala confortabilă și prin cele trei găuri de evacuare ale coroanei superioare, printr-un canal de aer ascuns în mai multe locuri din interiorul stratului EPS, prin presiunea negativă creată de efectul Venturi combinat al evacuării laterale. În față, cele șase ochiuri în apropiere de demontare și deschise pentru fluxul de aer.
Cu VAS, poziția de montare a vizierelor este coborâtă, obținând o medie de 24 mm suplimentar pe ambele zone ale tâmplei, în căutarea formei ideale mai netede, care crește capacitatea de a devia energia. Drept urmare, acest lucru a făcut posibil ca mai mult din carcasă să fie mai netedă și superioara liniei de testare a standardului Snell.
Creează fluxul de aer sub cască, care reduce zgomotul și turbulența vântului în timp ce crește evacuarea aerului cald.
Permite extragerea aerului cald din cască prin 3 găuri din căptușeala EPS către porturile de evacuare Twin Venturi.
Aerul proaspăt poate intra direct în zona frunții, fără a fi nevoie de găuri în această zonă critică a învelișului și a căptușelii care absoarbe impactul. Pentru modele specifice, ventilația este extinsă în zona tâmplei.
Deschideți și închideți aerisirea barbiei din interior pentru a preveni intrarea prafului în cască în condiții meteorologice nevaforabile.
Pentru a îmbunătăți extracția aerului cald din interior. Crește efectul de ventilație în partea inferioară a cască.
Produceți presiune joasă în spatele orificiului de aerisire pentru o mai bună extracție a aerului cald. Integrat în carcasă pentru o aerodinamică mai bună, reduce zgomotul vântului și previne lovirea la viteză. În interior, un mic baraj de spumă ajută la absorbția și diminuarea zgomotului excesiv, fără a reduce performanțele de ventilație.
Ajută la reducerea zgomotului vântului și, de asemenea, ajută la extragerea aerului fierbinte din zona feței. Oferă o deviere suplimentară a resturilor rutiere departe de gât. În funcție de model, Chin Spoiler este retractabil.
Viziera VAS MAX este standard pentru a oferi o vizibilitate mai bună în toate anotimpurile și pentru toate tipurile de conducere.
Împrumutat din casca noastră F1, noul mecanism de blocare a ecranului 3D complet modificat asigură scutul ca niciodată, dar funcționează fără probleme cu un fluid intuitiv - o operație cu un singur deget - chiar și cu mănuși.
Împiedică efectiv ceața și aburirea vizierei, chiar și în condiții extreme de umezeala și ploaie. Poate fi curățat și schimbat cu ușurință.
Ajută la menținerea nivelului de aciditate neutru apropiat de pielea umană și de consumul antibacterian. Cu scopul de a se potrivi mai moale, mai adânc și chiar mai confortabil, am dezvoltat un material de ramă mai fin. Căptușeala este reglabilă la tample, care permite o potrivire personalizată.
În funcție de model, pot fi îndepărtate ușor plăcuțele de obraz, căștile pentru urechi sau interiorul complet. Toate piesele (înlocuibile sau nu) pot fi curățate cu apă călduță și săpun ușor. Clătiți bine după curățare și nu uscați niciodată în lumina directă a soarelui sau în apropierea unei surse de căldură. Piesele interioare cu grosimi diferite de dimensiuni sunt disponibile pentru o potrivire personalizată pentru fiecare motociclist.
În funcție de model, pot fi îndepărtate ușor plăcuțele de obraz, căștile pentru urechi sau interiorul complet. Toate piesele (înlocuibile sau nu) pot fi curățate cu apă călduță și săpun ușor. Clătiți bine după curățare și nu uscați niciodată în lumina directă a soarelui sau în apropierea unei surse de căldură. Piesele interioare cu grosimi diferite de dimensiuni sunt disponibile pentru o potrivire personalizată pentru fiecare motociclist.
Sistemele de comunicare interne sunt populare, dar problema este adesea că spațiul pentru un difuzor este limitat sau pur și simplu nu este prezent, ceea ce provoacă puncte de presiune neplăcute. Buzunarele difuzoarelor, ofera spațiu pentru montarea difuzoarelor fără a modifica confortul sau potrivirea. (Difuzorul nu este inclus).
Pentru a oferi o mai bună potrivire și îmbunătățirea confortului maxilarului inferior, sistemul de contur facial (FCS) funcționează cu un suport cu arc de spumă în placa obrazului care se comprimă și se redresează, oferind suportul necesar fără presiune excesivă.
Oferind și mai multă capacitate de a confecționa potrivirea și confortul perfect, plăcuțele obrajilor dispun acum de un strat de 5 mm care se poate dezlipi pentru încăperea, dacă este nevoie.
Garniturile pentru coroana tamplei Arai oferă o opțiune de 5 mm mai mare lățime interioară *, dacă este nevoie.
Permite accesul mai ușor la un motocilist rănit. Tragând filetele portocalii integrate în plăcuțe, plăcile obrazului alunecă. Facilitarea îndepărtării cască pentru personalul medical salvat și instruit. Minimizarea riscului de rănire suplimentară.
Cea mai comună certificare de cască la nivel internațional, cerută de peste 50 de țări din întreaga lume.
Fiecare cască Arai trece prin cinci departamente de control de calitate separate: după realizarea cochiliei, după vopsire și completare grafică, după asamblare și două inspecții în proces.
Interiorul de calitate superioară al oricărei căști Arai poate fi curățat cu ușurință, cu săpun ușor și apă călduță.
Este posibil să dureze până la cinci ani pentru ca experții noștri să câștige dreptul de a crea o carcasa Arai. Fiecare carcasa poate dura până la 27 de pași și pentru a construi un cască Arai vor dura aproximativ 18 ore.
Confortul de o zi întreagă, cu interiorul Arai se potrivesc și se alăture împreună cu cele mai fine materiale de căptușeală și sistem extins de ventilație. Și datorită echilibrării perfecte și distribuției în greutate a căștii, cu greu observați că purtați un Arai.
Toate căștile Arai sunt testate la penetrare, deși nu sunt cerute de standardele europene de cască. Testul de penetrare Arai se realizează cu un con de test de 3 kg care lovește de la o înălțime de 3m casca.
Inelele plate și în formă de D se potrivesc neted pe bărbie. Fără piese în mișcare, fără probleme de coroziune și doar tragerea filetului este suficientă pentru a slăbi dispozitivul de fixare.p>
Carcasa exterioară netedă a căștilor Arai este proiectată să alunece fără rezistență inutilă. Nu doriți să vă decelerați casca mai mult decât este necesar. Acesta este motivul pentru care toate orificiile de evacuare și conducte Arai sunt proiectate să se rupă în timpul impactului.
Arai folosește o carcasă exterioară foarte puternică pentru a răspândi forțele de impact și o carcasă interioară moale pentru a absorbi energia rămasă. Învelișul interior EPS cu densitate multiplă este realizat folosind o tehnologie unică de a combina între trei și cinci densități în diverse zone ca o singură componentă.
Forma organică a unui înveliș exterior Arai oferă un aspect mai natural, sigilează mai bine și se conformează mai mult formei naturale a capului pentru un confort îmbunătățit, se potriveste și ajuta la reducerea turbulenței vântului.
Toate căștile Arai ofera garantie împotriva defectelor din materiale și manoperă și pot fi utilizate numai pentru primul utilizator montat corespunzător timp de 5 ani de la data primei utilizări, dar nu mai mult de 7 ani de la data fabricării.
Spre deosebire de mulți alți producători, Arai oferă o carcasă exterioară de o singură dimensiune pentru majoritatea modelelor. Împreună cu placi interioare în formă si dimensiune diferită pentru diferite modele. Este aproape imposibil să nu găsiți potrivirea pe care o căutați.
Această cască Arai este proiectată pentru a îndeplini criteriile stricte Arai In-house, pe lângă standardul ECE 22-05 obligatoriu.
- Colectie casti
- ARAI Concept-XE
- Caracteristici casti
- Fara parasolar
- Material
- Fibra de sticla
Valorile ARAI
Arai face diferența
Fondatorul Arai, Hirotake Arai, a fost inițial un producător de pălării și un pasionat de motociclete.
În anii '50, când domnul Arai era un tânăr care se deplasa cu motocicleta, nu existau producători de căsti în Japonia. Și cum Japonia era o piață închisă, a fost foarte dificil să obțina o cască adecvată. Cunoscând riscurile pe care le aduce mersul pe motocicleta, domnul Arai știa că dorește o cască bună pentru propria protecție.
Arai este încă o companie mică, de familie, condusă de aceeași misiune prin trei generații - trei generații de motociclisti. Cei de la Arai sunt pasionați de motociclete. Construiesc fiecare cască Arai de parcă ar crea una pentru unul dintre ei - un frate, un tată, un soț, o mamă sau o soră.
Misiunea Arai
Misiunea Arai a fost întotdeauna protecția și confortul fiecărei persoane care alege sa poarte o cască Arai. Principiile fundamentale de protecție, calitatea excepțională și confortul motociclistului nu au fost niciodată uitate în cele șase decenii de proiectare și fabricare al castilor Arai.
Îmbunătățirile mici înseamnă câștiguri mari
Arai lucrează mereu la îmbunătățirea tuturor aspectelor castilor, cu protecția ca obiectiv principal. Obținerea îmbunătățirilor necesită dedicarea și concentrarea artizanilor de înaltă calificare care utilizează materiale de înaltă calitate. O îmbunătățire poate apărea ca doar o mică schimbare sau poate fi văzută din exterior, dar fiecare poate adăuga la un design deja dovedit. Și atunci când se acumulează multe îmbunătățiri, sinergia dintre ele oferă performanțe supreme. Așa merge Arai după câștiguri în protecție și confort.
Lucrate manual de lucrători calificați
Fiecare cască Arai este meticulos realizată manual de meșteri care participă activ la misiunea Arai de a prezenta cel mai înalt nivel de protecție și calitate. De la carcasa la vopsea până la căptușeală, lucrarea este realizată manual de specialiști cu experiență.
Filosofia tehnică
La Arai, standardele de siguranță precum Snell și DOT sunt punctul nostru de plecare, nu obiectivul nostru final. Standardele sunt importante și stabilesc criterii minime, dar, deși unii își pot proiecta căștile pentru a satisface aceste criterii minime, „suficient de bine”, noi nu am fost niciodată suficient multumiti. Ne gândim la mediul în care te plimbi, plin de șoferi distrași, situații imprevizibile, unghiuri ascuțite și lucruri care nu se mișcă dacă le lovești.
Absorbția impactului este o funcție cheie a performanței castilor Arai
Minimizarea energiei de impact la atingerea capului este funcția de bază a unei căști și este ceea ce se concentrează majoritatea standardelor atunci când testează căști. Cu cât poți absorbi mai multă energie, cu atât este mai bine pentru motociclist. Dar toate căștile sunt limitate în ceea ce privește capacitatea lor de a absorbi sau de a gestiona energia de impact, datorită limitărilor, cât de mari și grele pot fi. Cu o carcasă exterioară de doar 3 mm grosime și o căptușeală interioară de EPS de doar 4 cm grosime, există limite pentru orice cască in a face față tuturor energiilor potențiale de impact.
Maximizarea fiecărui aspect al performanței căstilor
Deși absorbția energiei de impact este importantă, credem că evitarea sau minimizarea energiei de impact de a intra în cască este locul în care se pot imbunatatii performanțele. Un motociclist care călătorește cu viteza legala pe autostradă poate transporta cu de peste 12 ori energia cinetică al celelor mai stricte teste de cască de laborator standard. Această energie crește cu pătratul vitezei, astfel încât chiar și o creștere mică a vitezei înseamnă o energie cinetică măsurabil mai mare care trebuie gestionată de cască.
Alunecarea
Această energie cinetică poate fi atenuată sau redusă la minimum prin alunecarea sau devierea peste obstacole. Devierea este abilitatea de a evita trimiterea energiei direct în cască, în schimb, să asigure dispersarea cât mai mult posibil, fără a opri sau a se înfunda intr-un obstacol. Arai consideră că capacitatea de a devia energia este una dintre cele mai importante caracteristici ale performanței unei căști.
Avantajul suplimentar al unei carcase mai rotunde, mai netede și mai puternice, care alunecă pe suprafețe inegale și deviaza peste obstacolele este faptul că ajută la reducerea impactului direct si de producerea forțelor de rotație în cască. Această atenuare a energiei de rotație (MoRE) înlatură necesitatea adăugării altor măsuri de protectie în interiorul castiilor.
Maximizând fiecare aspect al căștii, putem oferi mai multa performanța într-o cască mai mică și mai ușoară.
Evoluția Carcaselor
Experiența, prin decenii de lecții învățate pe stradă și pe pistă, continuă să consolideze un adevăr simplu, cel că o carcasă mai rotundă, mai netedă și mai puternică este mai capabilă să devieze energia de impact prin alunecarea pe suprafețe inegale și deviind mai ușor peste obstacole si contribuind la minimizarea forțelor de rotație în exces.
Rezultatul este evoluția formei actuale Arai, similară cu ce a unui ou - cea mai puternică formă găsită în natură, care are șanse mai bune de a proteja decat oricare altă formă.
Forma unui Ou
Forma unei coji de ou (FSE) este o formă care se îngustează în partea de jos, care se potrivește structurii scheletice a feței umane.
Matrite realizate in-house
Domnul Hirotake Arai, pasionat de motociclete și fondator Arai, și-a confecționat la începutul anilor '50 o cască pentru uz propriu, care a fost prima cască de motocicleta fabricată în Japonia. Domnul Arai a început prin a modela singur matrița și toate formele ulterioare au continuat să fie produse la fața locului. Cu această abilitate internă, se pot face modificări și / sau schimbări la prototipul inițial, după cum este necesar. În plus, viitoarele actualizări pot fi făcute rapid și ușor. O nouă matriță de carcasă poate fi realizată în cel mult 24 de ore!
Fiecare carcasa exterioară este inspectată de două ori
Turnarea învelișului prin „procesul de pungă” permite realizarea unor căști mai puternice, deoarece crește raportul de conținut de fibră de sticlă / rășină. Materialele carcasei sunt plasate într-o matriță încălzită. Se adaugă rășină și apoi se pune un balon expandabil în matriță. Matrița este sigilată și balonul este umplut cu aer sub presiune pentru a forța rășina sa intre complet în componentele carcasei, comprimând straturile de fibra și forțând excesul de rășină afara din matriță. Matrița încălzită tratează rășina, lipind materialele carcasei. Cu toate ca sunt extrem de pricepuți, este dificil să se obțină o grosime și o greutate perfectă pentru o carcasa folosind procesul de pungă. Prin urmare, Arai a cerut două controale de calitate separate și independente pentru fiecare carcasa. Dubla inspecție continuă astăzi după ce a fost implementată prima dată în 1978.
Raiderii ne-a pus căștile la încercare
De la MotoGP la Formula 1, Arai este ales de mulți piloti și șoferi de top, iar acest lucru oferă o mulțime de feedback la cele mai înalte niveluri de curse. Mulți șoferi F1 și motociclisti de top folosesc dimensiuni standard Arai. Gândiți-vă la asta, dimensiunile standard Arai sunt suficient de bune pentru ca concurenții campionatului mondial să performeze în vârful lor în cele mai extreme condiții de cursă. Acestea sunt exact căștile pe care clienții le pot cumpăra de la dealeri Arai - cu opțiuni de micro ajustare incluse în cască!