Profile-V
Ca orice Arai, Profile-V folosește o carcasă exterioară puternică, concepută pentru a diminua forțele de impact, menținând în același timp integritatea, avand cu o căptușeală interioară EPS cu multi-densitate, dintr-o bucată, pentru a absorbi și răspândi energia de impact. Este conceputa în jurul sistemului de axă variabilă (VAS) pentru o formă mai lină, plus consolidarea Hyper Ridge, care coboara centrul de greutate.
Este echipata cu orificii de admisie duble, orificii de aerisire și un orificiu de bărbie cu 3 căi plus cinci evacuări. Viziera VAS-V MAX este Pinlock ready și folosește mecanismul nostru de blocare derivat F1; interiorul semi-detașabil are sistemul de contur facial (FCS) și buzunare pentru difuzoare hands-free. Sistemul opțional Pro Shade (PSS) poate fi echipat. Experiența Arai începe aici.
Download Profile-V manual.
Ventilarea completă se axeaza în jurul a 11 puncte de ventilație: 5 admisii și 6 evacuări. Orificii de admisie dublă, orificii de aerisire duble și o deschidere de bărbie cu 3 căi prin care intra aer rece în interiorul castii. Un total de 5 găuri în carcasa de evacuare a aerului cald - evacuările laterale gemene creează o presiune scăzută care „aspiră” aerul; barajele din spumă reduc la minimum zgomotul fără a afecta performanța. Evacuarea din zona gâtului și cel posterior dintr-o bucată sporesc ventilația și îmbunătățesc extractia aerului cald pentru un confort ridicat al motociclistului.
Peripherally Belted e-Complex Laminate Construction (PB e-cLc) sau Construcție laminată periferica complexa. Carcasa exterioară folosește o construcție laminată periferica complexa (PB e-cLc) pentru o rezistență marită; este conceputa pentru a aluneca și a răspândi forțele de impact. Au fost utilizate materiale noi pentru înlocuirea matricei AR ca strat intermediar, ceea ce duce la o reducere substanțială a greutății, păstrând în același timp rezistența cu construcția PB-cLc.
Cu VAS, poziția de montare a vizierei este coborata, obținând in medie de 24mm spatiu suplimentar in zona tamplelor, în căutarea formei ideale mai netede care crește capacitatea de a dispersa energia.
Proiectat pentru creșterea fluxului de aer și nivelul de zgomot mai mic, ghidând aerul proaspăt și rece către interior.
Aerul proaspăt poate intra direct în zona frunții, fără a fi nevoie de găuri în această zonă critică a învelișului și a căptușelii absorbante de impact. Pentru modele specifice, ventilația este extinsă în zona tamplelor.
Ventilarea bărbiei cu trei poziții ajută la dezaburirea vizierei și la oferirea unui aer proaspăt și rece motociclistului.
Pentru a îmbunătăți extracția aerului cald din interior. Crește efectul de ventilație în partea inferioară a cască.
Extrage mai mult aer cald din interiorul căștilor și îmbunătățește aerodinamica.
Produce presiune scăzută în spatele orificiului de aerisire pentru o mai bună extracție a aerului cald. Integrat în carcasă pentru o aerodinamică mai bună, reduce zgomotul vântului și previne vibratiile la viteză. În interior, un mic baraj de spumă ajută la absorbția și diminuarea zgomotului excesiv, fără a reduce performanțele de ventilație.
VAS MAX Scutul Vision este standard pentru a oferi o vizibilitate mai bună în toate anotimpurile.
Împrumutat de la casca noastră F1, noul mecanism de blocare a vizorului a fost complet modificat pentru a asigura o inchidere perfecta si care funcționează fără probleme chiar si cu un singur deget - chiar și cu mănuși.
În funcție de model, pot fi îndepărtate ușor tampoanele, căștile pentru urechi sau interiorul complet. Toate piesele (înlocuibile sau nu) pot fi curățate cu apă călduță și săpun. Clătiți bine după curățare și nu uscați niciodată în lumina directă a soarelui sau în apropierea unei surse de căldură. Piesele interioare cu grosimi diferite sunt disponibile pentru o potrivire personalizată pentru fiecare motociclist.
Căptușeala superioară este fixata cu arici și poate fi indepartata pentru curățare.
Profile-V are buzunarele speciale pentru difuzoare, oferind spațiu pentru montarea acestora fără a efectua modificari. (Difuzoarele nu este incluse).
Pentru a oferi o adaptare și mai bună și îmbunătățirea confortului maxilarului inferior, sistemul de contur facial (FCS) funcționează cu un suport cu arc de spumă în zona obrazului care se comprimă și se redresează, oferind suportul necesar fără presiune excesivă.
Atașată la partea inferioară a căștii, noua perdea de bărbie ajută la accentuarea suplimentară a formei specifice de ou. Cortina blochează simultan pătrunderea aerului sau aerul turbulent de jos și crește presiunea negativă pentru a îmbunătăți funcția de evacuare a FFS prin extragerea aerului din zona gurii. Fluxul de aer îmbunătățit reduce zgomotul și mai mult.
Învelișul exterior este mai lat cu 5 mm în jurul bazei.
Cea mai comună certificare de cască la nivel internațional, cerută de peste 50 de țări din întreaga lume.
Fiecare cască Arai trece prin cinci departamente de control de calitate separate: după realizarea cochiliei, după vopsire și completare grafică, după asamblare și două inspecții în proces.
Interiorul de calitate superioară al oricărei căști Arai poate fi curățat cu ușurință, cu săpun și apă călduță.
Este posibil să dureze până la cinci ani pentru ca un expert poata să câștige dreptul de a crea o casca Arai. Fiecare casca are nevoie de 27 de procedee diferite și pentru a construi o cască un expert Arai lucreaza aproximativ 18 ore.
Confortul de o zi întreagă, cu interiorul Arai se potrivesc și se imbina cele mai fine materiale de căptușeală cu sistemul extins de ventilație. Și datorită echilibrării perfecte și a distribuției în greutate a căștii, cu greu observați că purtați un Arai.
Toate căștile Arai sunt testate la gaurire, deși nu sunt cerute de standardele europene. Testul de gaurire Arai se realizează cu un con de test de 3 kg care lovește de la o înălțime de 3m casca.
Cel mai bun sistem de inchidere pentru casti.
Carcasa exterioară netedă a căștilor Arai este proiectată să alunece fără rezistență inutilă. Nu doriți să vă decelerați casca mai mult decât este necesar. Acesta este motivul pentru care toate orificiile de evacuare și conducte Arai sunt proiectate să se rupă în timpul impactului.
Arai folosește o carcasă exterioară foarte puternică pentru a răspândi forțele de impact și o carcasă interioară moale pentru a absorbi energia rămasă. Învelișul interior EPS cu densitate multiplă este realizat folosind o tehnologie unică de a combina între trei și cinci densități în diverse zone ca o singură componentă.
Forma organică a învelișului exterior Arai oferă un aspect mai natural, sigilează mai bine și se conformează mai mult formei naturale a capului pentru un confort îmbunătățit, potrivire și pentru a ajuta la reducerea turbulenței vântului.
Toate căștile Arai sunt garantate împotriva defectelor din materiale și manoperă și pot fi utilizate numai pentru primul utilizator purtata corespunzător timp de 5 ani de la data primei utilizări, dar nu mai mult de 7 ani de la data fabricării.
Spre deosebire de mulți alți producători, Arai oferă carcase exterioare diferite pentru fiecare doua dimensiuni pentru majoritatea modelelor. Datorita acestui fapt este aproape imposibil să nu găsiți marimea potrivita.
Această cască Arai este proiectată pentru a îndeplini criteriile stricte specifice Arai, pe lângă standardul ECE 22-05 obligatoriu.