Profile-V
Ca orice Arai, Profile-V folosește o carcasă exterioară puternică, concepută pentru a diminua forțele de impact, menținând în același timp integritatea, avand cu o căptușeală interioară EPS cu multi-densitate, dintr-o bucată, pentru a absorbi și răspândi energia de impact. Este conceputa în jurul sistemului de axă variabilă (VAS) pentru o formă mai lină, plus consolidarea Hyper Ridge, care coboara centrul de greutate.
Este echipata cu orificii de admisie duble, orificii de aerisire și un orificiu de bărbie cu 3 căi plus cinci evacuări. Viziera VAS-V MAX este Pinlock ready și folosește mecanismul nostru de blocare derivat F1; interiorul semi-detașabil are sistemul de contur facial (FCS) și buzunare pentru difuzoare hands-free. Sistemul opțional Pro Shade (PSS) poate fi echipat. Experiența Arai începe aici.
Download Profile-V manual.
Ventilarea completă se axeaza în jurul a 11 puncte de ventilație: 5 admisii și 6 evacuări. Orificii de admisie dublă, orificii de aerisire duble și o deschidere de bărbie cu 3 căi prin care intra aer rece în interiorul castii. Un total de 5 găuri în carcasa de evacuare a aerului cald - evacuările laterale gemene creează o presiune scăzută care „aspiră” aerul; barajele din spumă reduc la minimum zgomotul fără a afecta performanța. Evacuarea din zona gâtului și cel posterior dintr-o bucată sporesc ventilația și îmbunătățesc extractia aerului cald pentru un confort ridicat al motociclistului.
Peripherally Belted e-Complex Laminate Construction (PB e-cLc) sau Construcție laminată periferica complexa. Carcasa exterioară folosește o construcție laminată periferica complexa (PB e-cLc) pentru o rezistență marită; este conceputa pentru a aluneca și a răspândi forțele de impact. Au fost utilizate materiale noi pentru înlocuirea matricei AR ca strat intermediar, ceea ce duce la o reducere substanțială a greutății, păstrând în același timp rezistența cu construcția PB-cLc.
Cu VAS, poziția de montare a vizierei este coborata, obținând in medie de 24mm spatiu suplimentar in zona tamplelor, în căutarea formei ideale mai netede care crește capacitatea de a dispersa energia.
Proiectat pentru creșterea fluxului de aer și nivelul de zgomot mai mic, ghidând aerul proaspăt și rece către interior.
Aerul proaspăt poate intra direct în zona frunții, fără a fi nevoie de găuri în această zonă critică a învelișului și a căptușelii absorbante de impact. Pentru modele specifice, ventilația este extinsă în zona tamplelor.
Ventilarea bărbiei cu trei poziții ajută la dezaburirea vizierei și la oferirea unui aer proaspăt și rece motociclistului.
Pentru a îmbunătăți extracția aerului cald din interior. Crește efectul de ventilație în partea inferioară a cască.
Extrage mai mult aer cald din interiorul căștilor și îmbunătățește aerodinamica.
Produce presiune scăzută în spatele orificiului de aerisire pentru o mai bună extracție a aerului cald. Integrat în carcasă pentru o aerodinamică mai bună, reduce zgomotul vântului și previne vibratiile la viteză. În interior, un mic baraj de spumă ajută la absorbția și diminuarea zgomotului excesiv, fără a reduce performanțele de ventilație.
VAS MAX Scutul Vision este standard pentru a oferi o vizibilitate mai bună în toate anotimpurile.
Împrumutat de la casca noastră F1, noul mecanism de blocare a vizorului a fost complet modificat pentru a asigura o inchidere perfecta si care funcționează fără probleme chiar si cu un singur deget - chiar și cu mănuși.
În funcție de model, pot fi îndepărtate ușor tampoanele, căștile pentru urechi sau interiorul complet. Toate piesele (înlocuibile sau nu) pot fi curățate cu apă călduță și săpun. Clătiți bine după curățare și nu uscați niciodată în lumina directă a soarelui sau în apropierea unei surse de căldură. Piesele interioare cu grosimi diferite sunt disponibile pentru o potrivire personalizată pentru fiecare motociclist.
Căptușeala superioară este fixata cu arici și poate fi indepartata pentru curățare.
Profile-V are buzunarele speciale pentru difuzoare, oferind spațiu pentru montarea acestora fără a efectua modificari. (Difuzoarele nu este incluse).
Pentru a oferi o adaptare și mai bună și îmbunătățirea confortului maxilarului inferior, sistemul de contur facial (FCS) funcționează cu un suport cu arc de spumă în zona obrazului care se comprimă și se redresează, oferind suportul necesar fără presiune excesivă.
Atașată la partea inferioară a căștii, noua perdea de bărbie ajută la accentuarea suplimentară a formei specifice de ou. Cortina blochează simultan pătrunderea aerului sau aerul turbulent de jos și crește presiunea negativă pentru a îmbunătăți funcția de evacuare a FFS prin extragerea aerului din zona gurii. Fluxul de aer îmbunătățit reduce zgomotul și mai mult.
Învelișul exterior este mai lat cu 5 mm în jurul bazei.
Cea mai comună certificare de cască la nivel internațional, cerută de peste 50 de țări din întreaga lume.
Fiecare cască Arai trece prin cinci departamente de control de calitate separate: după realizarea cochiliei, după vopsire și completare grafică, după asamblare și două inspecții în proces.
Interiorul de calitate superioară al oricărei căști Arai poate fi curățat cu ușurință, cu săpun și apă călduță.
Este posibil să dureze până la cinci ani pentru ca un expert poata să câștige dreptul de a crea o casca Arai. Fiecare casca are nevoie de 27 de procedee diferite și pentru a construi o cască un expert Arai lucreaza aproximativ 18 ore.
Confortul de o zi întreagă, cu interiorul Arai se potrivesc și se imbina cele mai fine materiale de căptușeală cu sistemul extins de ventilație. Și datorită echilibrării perfecte și a distribuției în greutate a căștii, cu greu observați că purtați un Arai.
Toate căștile Arai sunt testate la gaurire, deși nu sunt cerute de standardele europene. Testul de gaurire Arai se realizează cu un con de test de 3 kg care lovește de la o înălțime de 3m casca.
Cel mai bun sistem de inchidere pentru casti.
Carcasa exterioară netedă a căștilor Arai este proiectată să alunece fără rezistență inutilă. Nu doriți să vă decelerați casca mai mult decât este necesar. Acesta este motivul pentru care toate orificiile de evacuare și conducte Arai sunt proiectate să se rupă în timpul impactului.
Arai folosește o carcasă exterioară foarte puternică pentru a răspândi forțele de impact și o carcasă interioară moale pentru a absorbi energia rămasă. Învelișul interior EPS cu densitate multiplă este realizat folosind o tehnologie unică de a combina între trei și cinci densități în diverse zone ca o singură componentă.
Forma organică a învelișului exterior Arai oferă un aspect mai natural, sigilează mai bine și se conformează mai mult formei naturale a capului pentru un confort îmbunătățit, potrivire și pentru a ajuta la reducerea turbulenței vântului.
Toate căștile Arai sunt garantate împotriva defectelor din materiale și manoperă și pot fi utilizate numai pentru primul utilizator purtata corespunzător timp de 5 ani de la data primei utilizări, dar nu mai mult de 7 ani de la data fabricării.
Spre deosebire de mulți alți producători, Arai oferă carcase exterioare diferite pentru fiecare doua dimensiuni pentru majoritatea modelelor. Datorita acestui fapt este aproape imposibil să nu găsiți marimea potrivita.
Această cască Arai este proiectată pentru a îndeplini criteriile stricte specifice Arai, pe lângă standardul ECE 22-05 obligatoriu.
- Colectie casti
- ARAI Profile-V
- Caracteristici casti
- Fara parasolar
- Material
- Fibra de sticla
Valorile ARAI
Arai face diferența
Fondatorul Arai, Hirotake Arai, a fost inițial un producător de pălării și un pasionat de motociclete.
În anii '50, când domnul Arai era un tânăr care se deplasa cu motocicleta, nu existau producători de căsti în Japonia. Și cum Japonia era o piață închisă, a fost foarte dificil să obțina o cască adecvată. Cunoscând riscurile pe care le aduce mersul pe motocicleta, domnul Arai știa că dorește o cască bună pentru propria protecție.
Arai este încă o companie mică, de familie, condusă de aceeași misiune prin trei generații - trei generații de motociclisti. Cei de la Arai sunt pasionați de motociclete. Construiesc fiecare cască Arai de parcă ar crea una pentru unul dintre ei - un frate, un tată, un soț, o mamă sau o soră.
Misiunea Arai
Misiunea Arai a fost întotdeauna protecția și confortul fiecărei persoane care alege sa poarte o cască Arai. Principiile fundamentale de protecție, calitatea excepțională și confortul motociclistului nu au fost niciodată uitate în cele șase decenii de proiectare și fabricare al castilor Arai.
Îmbunătățirile mici înseamnă câștiguri mari
Arai lucrează mereu la îmbunătățirea tuturor aspectelor castilor, cu protecția ca obiectiv principal. Obținerea îmbunătățirilor necesită dedicarea și concentrarea artizanilor de înaltă calificare care utilizează materiale de înaltă calitate. O îmbunătățire poate apărea ca doar o mică schimbare sau poate fi văzută din exterior, dar fiecare poate adăuga la un design deja dovedit. Și atunci când se acumulează multe îmbunătățiri, sinergia dintre ele oferă performanțe supreme. Așa merge Arai după câștiguri în protecție și confort.
Lucrate manual de lucrători calificați
Fiecare cască Arai este meticulos realizată manual de meșteri care participă activ la misiunea Arai de a prezenta cel mai înalt nivel de protecție și calitate. De la carcasa la vopsea până la căptușeală, lucrarea este realizată manual de specialiști cu experiență.
Filosofia tehnică
La Arai, standardele de siguranță precum Snell și DOT sunt punctul nostru de plecare, nu obiectivul nostru final. Standardele sunt importante și stabilesc criterii minime, dar, deși unii își pot proiecta căștile pentru a satisface aceste criterii minime, „suficient de bine”, noi nu am fost niciodată suficient multumiti. Ne gândim la mediul în care te plimbi, plin de șoferi distrași, situații imprevizibile, unghiuri ascuțite și lucruri care nu se mișcă dacă le lovești.
Absorbția impactului este o funcție cheie a performanței castilor Arai
Minimizarea energiei de impact la atingerea capului este funcția de bază a unei căști și este ceea ce se concentrează majoritatea standardelor atunci când testează căști. Cu cât poți absorbi mai multă energie, cu atât este mai bine pentru motociclist. Dar toate căștile sunt limitate în ceea ce privește capacitatea lor de a absorbi sau de a gestiona energia de impact, datorită limitărilor, cât de mari și grele pot fi. Cu o carcasă exterioară de doar 3 mm grosime și o căptușeală interioară de EPS de doar 4 cm grosime, există limite pentru orice cască in a face față tuturor energiilor potențiale de impact.
Maximizarea fiecărui aspect al performanței căstilor
Deși absorbția energiei de impact este importantă, credem că evitarea sau minimizarea energiei de impact de a intra în cască este locul în care se pot imbunatatii performanțele. Un motociclist care călătorește cu viteza legala pe autostradă poate transporta cu de peste 12 ori energia cinetică al celelor mai stricte teste de cască de laborator standard. Această energie crește cu pătratul vitezei, astfel încât chiar și o creștere mică a vitezei înseamnă o energie cinetică măsurabil mai mare care trebuie gestionată de cască.
Alunecarea
Această energie cinetică poate fi atenuată sau redusă la minimum prin alunecarea sau devierea peste obstacole. Devierea este abilitatea de a evita trimiterea energiei direct în cască, în schimb, să asigure dispersarea cât mai mult posibil, fără a opri sau a se înfunda intr-un obstacol. Arai consideră că capacitatea de a devia energia este una dintre cele mai importante caracteristici ale performanței unei căști.
Avantajul suplimentar al unei carcase mai rotunde, mai netede și mai puternice, care alunecă pe suprafețe inegale și deviaza peste obstacolele este faptul că ajută la reducerea impactului direct si de producerea forțelor de rotație în cască. Această atenuare a energiei de rotație (MoRE) înlatură necesitatea adăugării altor măsuri de protectie în interiorul castiilor.
Maximizând fiecare aspect al căștii, putem oferi mai multa performanța într-o cască mai mică și mai ușoară.
Evoluția Carcaselor
Experiența, prin decenii de lecții învățate pe stradă și pe pistă, continuă să consolideze un adevăr simplu, cel că o carcasă mai rotundă, mai netedă și mai puternică este mai capabilă să devieze energia de impact prin alunecarea pe suprafețe inegale și deviind mai ușor peste obstacole si contribuind la minimizarea forțelor de rotație în exces.
Rezultatul este evoluția formei actuale Arai, similară cu ce a unui ou - cea mai puternică formă găsită în natură, care are șanse mai bune de a proteja decat oricare altă formă.
Forma unui Ou
Forma unei coji de ou (FSE) este o formă care se îngustează în partea de jos, care se potrivește structurii scheletice a feței umane.
Matrite realizate in-house
Domnul Hirotake Arai, pasionat de motociclete și fondator Arai, și-a confecționat la începutul anilor '50 o cască pentru uz propriu, care a fost prima cască de motocicleta fabricată în Japonia. Domnul Arai a început prin a modela singur matrița și toate formele ulterioare au continuat să fie produse la fața locului. Cu această abilitate internă, se pot face modificări și / sau schimbări la prototipul inițial, după cum este necesar. În plus, viitoarele actualizări pot fi făcute rapid și ușor. O nouă matriță de carcasă poate fi realizată în cel mult 24 de ore!
Fiecare carcasa exterioară este inspectată de două ori
Turnarea învelișului prin „procesul de pungă” permite realizarea unor căști mai puternice, deoarece crește raportul de conținut de fibră de sticlă / rășină. Materialele carcasei sunt plasate într-o matriță încălzită. Se adaugă rășină și apoi se pune un balon expandabil în matriță. Matrița este sigilată și balonul este umplut cu aer sub presiune pentru a forța rășina sa intre complet în componentele carcasei, comprimând straturile de fibra și forțând excesul de rășină afara din matriță. Matrița încălzită tratează rășina, lipind materialele carcasei. Cu toate ca sunt extrem de pricepuți, este dificil să se obțină o grosime și o greutate perfectă pentru o carcasa folosind procesul de pungă. Prin urmare, Arai a cerut două controale de calitate separate și independente pentru fiecare carcasa. Dubla inspecție continuă astăzi după ce a fost implementată prima dată în 1978.
Raiderii ne-a pus căștile la încercare
De la MotoGP la Formula 1, Arai este ales de mulți piloti și șoferi de top, iar acest lucru oferă o mulțime de feedback la cele mai înalte niveluri de curse. Mulți șoferi F1 și motociclisti de top folosesc dimensiuni standard Arai. Gândiți-vă la asta, dimensiunile standard Arai sunt suficient de bune pentru ca concurenții campionatului mondial să performeze în vârful lor în cele mai extreme condiții de cursă. Acestea sunt exact căștile pe care clienții le pot cumpăra de la dealeri Arai - cu opțiuni de micro ajustare incluse în cască!