Casca integrala Arai Renegade-V Shelby Fluor Yellow

181014803
Cu precomanda
3.205,00 RON
cu TVA , livrare in minim 7 zile daca se afla in stoc furnizor
Culoare
  • Galben
Marime casca
  • XS
  • S
  • M
  • L
  • XL
  • XXL

Plata cu cardul

Renegade-V

One of the distinctive features of the Renegade-V is the characteristic frontal view of the helmet. The chin area is designed and shaped to resemble the look of a rugby player or a martial artist. But the chin bar’s aggressive design is not only for looks, it also increases the shell strength in this area.

There are four slots to be found on the front of the helmet, and another total of four slots on the sides and back. All contributing to a highly effective ventilation and therefore great comfort. The side ducts remove hot air from the interior, through integrated air channels behind the cheek pads. For added comfort the four ventilation slots in the front may be opened and closed with a slide shutter on the inside.

The surface of the EPS cheek pad material is treated with a noise reducing foam. This keeps the helmet quiet when the inside air passes through the air channels. The chin curtain reduces the amount of air entering the helmet. If a rider wants an even quieter ride, the optional replaceable chin cover can be mounted.

The top ducts have been designed for an upright riding position, as is usual for cruiser and naked style bikes.
A super fiber belt is integrated into the shell, for increased strength in the area above the eye port. An important feature for riders who demand increased protection. 
The Renegade-V was designed and made for riders who insist on Arai protection while enjoying their cruiser or naked motorcycles.   https://www.araihelmet.eu/en/collection/detail/renegade-v

Colectie casti
ARAI Renegade-V
Caracteristici casti
Fara parasolar
Material
Fibra de sticla

Valorile ARAI





Arai face diferența

Hirotake Arai

Fondatorul Arai, Hirotake Arai, a fost inițial un producător de pălării și un pasionat de motociclete.

În anii '50, când domnul Arai era un tânăr care se deplasa cu motocicleta, nu existau producători de căsti în Japonia. Și cum Japonia era o piață închisă, a fost foarte dificil să obțina o cască adecvată. Cunoscând riscurile pe care le aduce mersul pe motocicleta, domnul Arai știa că dorește o cască bună pentru propria protecție.

Arai este încă o companie mică, de familie, condusă de aceeași misiune prin trei generații - trei generații de motociclisti. Cei de la Arai sunt pasionați de motociclete. Construiesc fiecare cască Arai de parcă ar crea una pentru unul dintre ei - un frate, un tată, un soț, o mamă sau o soră.

Misiunea Arai

Misiunea Arai a fost întotdeauna protecția și confortul fiecărei persoane care alege sa poarte o cască Arai. Principiile fundamentale de protecție, calitatea excepțională și confortul motociclistului nu au fost niciodată uitate în cele șase decenii de proiectare și fabricare al castilor Arai.

Îmbunătățirile mici înseamnă câștiguri mari

Arai lucrează mereu la îmbunătățirea tuturor aspectelor castilor, cu protecția ca obiectiv principal. Obținerea îmbunătățirilor necesită dedicarea și concentrarea artizanilor de înaltă calificare care utilizează materiale de înaltă calitate. O îmbunătățire poate apărea ca doar o mică schimbare sau poate fi văzută din exterior, dar fiecare poate adăuga la un design deja dovedit. Și atunci când se acumulează multe îmbunătățiri, sinergia dintre ele oferă performanțe supreme. Așa merge Arai după câștiguri în protecție și confort.

Lucrate manual de lucrători calificați

Fiecare cască Arai este meticulos realizată manual de meșteri care participă activ la misiunea Arai de a prezenta cel mai înalt nivel de protecție și calitate. De la carcasa la vopsea până la căptușeală, lucrarea este realizată manual de specialiști cu experiență.

Filosofia tehnică

La Arai, standardele de siguranță precum Snell și DOT sunt punctul nostru de plecare, nu obiectivul nostru final. Standardele sunt importante și stabilesc criterii minime, dar, deși unii își pot proiecta căștile pentru a satisface aceste criterii minime, „suficient de bine”, noi nu am fost niciodată suficient multumiti. Ne gândim la mediul în care te plimbi, plin de șoferi distrași, situații imprevizibile, unghiuri ascuțite și lucruri care nu se mișcă dacă le lovești.

Absorbția impactului este o funcție cheie a performanței castilor Arai

Minimizarea energiei de impact la atingerea capului este funcția de bază a unei căști și este ceea ce se concentrează majoritatea standardelor atunci când testează căști. Cu cât poți absorbi mai multă energie, cu atât este mai bine pentru motociclist. Dar toate căștile sunt limitate în ceea ce privește capacitatea lor de a absorbi sau de a gestiona energia de impact, datorită limitărilor, cât de mari și grele pot fi. Cu o carcasă exterioară de doar 3 mm grosime și o căptușeală interioară de EPS de doar 4 cm grosime, există limite pentru orice cască in a face față tuturor energiilor potențiale de impact.

Maximizarea fiecărui aspect al performanței căstilor

Deși absorbția energiei de impact este importantă, credem că evitarea sau minimizarea energiei de impact de a intra în cască este locul în care se pot imbunatatii performanțele. Un motociclist care călătorește cu viteza legala pe autostradă poate transporta cu de peste 12 ori energia cinetică al celelor mai stricte teste de cască de laborator standard. Această energie crește cu pătratul vitezei, astfel încât chiar și o creștere mică a vitezei înseamnă o energie cinetică măsurabil mai mare care trebuie gestionată de cască.

Alunecarea

Această energie cinetică poate fi atenuată sau redusă la minimum prin alunecarea sau devierea peste obstacole. Devierea este abilitatea de a evita trimiterea energiei direct în cască, în schimb, să asigure dispersarea cât mai mult posibil, fără a opri sau a se înfunda intr-un obstacol. Arai consideră că capacitatea de a devia energia este una dintre cele mai importante caracteristici ale performanței unei căști.

Avantajul suplimentar al unei carcase mai rotunde, mai netede și mai puternice, care alunecă pe suprafețe inegale și deviaza peste obstacolele este faptul că ajută la reducerea impactului direct si de producerea forțelor de rotație în cască. Această atenuare a energiei de rotație (MoRE) înlatură necesitatea adăugării altor măsuri de protectie în interiorul castiilor.

Maximizând fiecare aspect al căștii, putem oferi mai multa performanța într-o cască mai mică și mai ușoară.

Evoluția Carcaselor

Experiența, prin decenii de lecții învățate pe stradă și pe pistă, continuă să consolideze un adevăr simplu, cel că o carcasă mai rotundă, mai netedă și mai puternică este mai capabilă să devieze energia de impact prin alunecarea pe suprafețe inegale și deviind mai ușor peste obstacole si contribuind la minimizarea forțelor de rotație în exces.

Rezultatul este evoluția formei actuale Arai, similară cu ce a unui ou - cea mai puternică formă găsită în natură, care are șanse mai bune de a proteja decat oricare altă formă.

Forma unui Ou

Forma unei coji de ou (FSE) este o formă care se îngustează în partea de jos, care se potrivește structurii scheletice a feței umane.

Matrite realizate in-house

Domnul Hirotake Arai, pasionat de motociclete și fondator Arai, și-a confecționat la începutul anilor '50 o cască pentru uz propriu, care a fost prima cască de motocicleta fabricată în Japonia. Domnul Arai a început prin a modela singur matrița și toate formele ulterioare au continuat să fie produse la fața locului. Cu această abilitate internă, se pot face modificări și / sau schimbări la prototipul inițial, după cum este necesar. În plus, viitoarele actualizări pot fi făcute rapid și ușor. O nouă matriță de carcasă poate fi realizată în cel mult 24 de ore!

Fiecare carcasa exterioară este inspectată de două ori

Turnarea învelișului prin „procesul de pungă” permite realizarea unor căști mai puternice, deoarece crește raportul de conținut de fibră de sticlă / rășină. Materialele carcasei sunt plasate într-o matriță încălzită. Se adaugă rășină și apoi se pune un balon expandabil în matriță. Matrița este sigilată și balonul este umplut cu aer sub presiune pentru a forța rășina sa intre complet în componentele carcasei, comprimând straturile de fibra și forțând excesul de rășină afara din matriță. Matrița încălzită tratează rășina, lipind materialele carcasei. Cu toate ca sunt extrem de pricepuți, este dificil să se obțină o grosime și o greutate perfectă pentru o carcasa folosind procesul de pungă. Prin urmare, Arai a cerut două controale de calitate separate și independente pentru fiecare carcasa. Dubla inspecție continuă astăzi după ce a fost implementată prima dată în 1978.

Raiderii ne-a pus căștile la încercare

De la MotoGP la Formula 1, Arai este ales de mulți piloti și șoferi de top, iar acest lucru oferă o mulțime de feedback la cele mai înalte niveluri de curse. Mulți șoferi F1 și motociclisti de top folosesc dimensiuni standard Arai. Gândiți-vă la asta, dimensiunile standard Arai sunt suficient de bune pentru ca concurenții campionatului mondial să performeze în vârful lor în cele mai extreme condiții de cursă. Acestea sunt exact căștile pe care clienții le pot cumpăra de la dealeri Arai - cu opțiuni de micro ajustare incluse în cască!

12 alte produse din aceeași categorie:

Produs adăugat la lista de dorințe
Produs adăugat pentru a compara.

Acest site folosește cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.