• Pret redus
  • Nou

Casca integrala Arai Chaser-X Maverick GP

12793701
In limita stocului disponibil
2.863,00 RON 3.368,00 RON -15%
cu TVA , livrare in 24 ore
Timp rămas
Culoare
  • Multicolor
Marime casca
  • XS
  • S
  • M
  • L
  • XL
  • XXL

Plata cu cardul

Chaser-X

Chaser-X este a treia cască Arai care utilizează noua tehnologie VAS (variable Axis System), care oferă o suprafață semnificativă mai mare și mai netedă deasupra liniei de testare SNELL, îmbunătățind considerabil capacitatea de dispersare a energiei de impact. Chaser-X folosește un sistem de ventilație complet nou derivat din RX-7V, care poate fi recunoscut instantaneu datorita canalul mare de admisie de pe partea superioară a castii. Acest sistem de ventilație de top este derivat din sistemul de evacuare al RX-7V. Interiorul înlocuibil este căptușit cu o țesătură anti-microbiană. Chaser-X dispune de FCS (Facial Contour System) și un capac fix, neretractabil sub bărbie. Ventilația bărbiei este de asemenea nouă, în timp ce sistemul de blocare a vizierelor similar cu cel de la Formula 1 este același cu cel utilizat pe RX-7V. Toate căștile Chaser-X sunt dotate cu o vizieră Max Vision standard cu lentilă Pinlock inclusa si ambalată separat în cutie.

Descarca manualul de instructiuni Chaser-X
Ventilatie Chaser-X: Sistem nou

Chaser-X dispune de un sistem de ventilație exclusiv, unic acestui model. Se poate recunoaște instantaneu prin conducta mare de admisie și evacuare de pe partea din față a cască. Intrarea mare permite cantitatea generoasă de aer rece și proaspăt să intre în cască, asistată de cele două prize în conducta mare din spate. Funcția de evacuare a conductei frontale mari continuă să funcționeze atunci când admisia este închisă. Cele două mici guri de evacuare de pe partea din spate a căștii ajută la eliminarea rapidă a aerului cald din interiorul căștilor.

Construcție exterioară de cochilie: Laminat de fibre complexe (CFL)

Laminatul de fibre complexe (CFL) folosește straturi de fibre speciale lipite de rășini unice formulate de Arai, producând un raport extrem de ridicat de fibre / rășini. Această construcție gestionată cu grijă oferă rezistență, integritate structurală și flexibilitate la impact, care permite cochiliei exterioare rotunjite să-și facă treaba principală - să devieze, să absoarbă și să disperseze energia de impact pe cea mai largă zonă posibilă.

Sistem de axe variabile (VAS)

Cu VAS, poziția de montare a vizierelor este coborâtă, obținând o medie de 24mm suplimentară pe ambele zone ale tamplelor, în căutarea formei ideale mai netede care crește capacitatea de a devia energia. Drept urmare, acest lucru a făcut posibil ca mai mult din carcasa să fie mai netedă și mult peste standardul de testare a standardului Snell.

Ventilație: Sistem de curgere liberă (FFS)

Creează fluxul de aer sub cască, care reduce zgomotul și turbulența vântului în timp ce crește evacuarea aerului cald.

Ventilație față: Aerisire centrală - admisie și evacuare

Noul orificiu din partea superioara oferă cu 11% mai mult flux de aer decât orificiul anterior. Noul comutator mai mare simplifică deschiderea și închiderea. Noul orificiu din partea superioara are trei poziții: închis, pe jumătate deschis și complet deschis pentru a regla fluxul de aer și pentru a preveni pătrunderea apei atunci când este complet închis.

Ventilație față: Orificii de aerisire

Aerul proaspăt poate intra direct în zona frunții, fără a fi nevoie de găuri în această zonă critică a învelișului și a căptușelii absorbante de impact. Pentru modele specifice, ventilația este extinsă în zona tamplei.

Ventilație față: aerisire bărbie cu trei poziții

Ventilarea bărbiei cu trei poziții ajută la dezaburirea vizierei și la oferirea unui aer proaspăt și răcoros.

Ventilare spate: Evacuare gât

Pentru a îmbunătăți extracția aerului cald din interior. Crește efectul de ventilație în partea inferioară a cască.

Ventilare spate: Evacuare din spate dintr-o bucată

Extrage mai mult aer cald din interiorul căștilor și îmbunătățește aerodinamica.

Ventilare spate: Evacuări laterale

Produce presiune scăzută în spatele orificiului de aerisire pentru o mai bună extracție a aerului cald. Integrat în carcasă pentru o aerodinamică mai bună, reduce zgomotul vântului și previne vibratia la viteză. În interior, un mic baraj de spumă ajută la absorbția și diminuarea zgomotului excesiv, fără a reduce performanțele de ventilație.

Aerodinamică: Spoiler barbie

Ajută la reducerea zgomotului vântului și ajută la extragerea aerului cald din zona feței. Oferă o deviere suplimentară a resturilor rutiere departe de gât. În funcție de model, spoilerul de barbie este retractabil.

Vizor: VAS Max Vision Vizor cu opțiune dezaburire

Vizorul VAS MAX Vision este standard pentru a oferi o vizibilitate mai bună în toate anotimpurile și pentru toate tipurile de conducere.

Vizor: Sistem nou de blocare pentru vizor

Împrumutat din casca noastră F1, noul mecanism de blocare al vizorului este complet modificat si funcționează fără probleme cu un singur deget - chiar și cu mănuși.

Vizor: Pinlock

Împiedică efectiv aburirea vizierei, chiar și în condiții extreme de umezeala. Poate fi curățat și schimbat cu ușurință.

Interior: Captuseala din material antimicrobial

Ajută la menținerea nivelului de aciditate neutru apropiat de pielea umană și de consumul antibacterian. Căptușeala este reglabilă, ceea ce permite o potrivire personalizată.

Interior: Placute înlocuibile

În funcție de model, pot fi îndepărtate ușor plăcuțele de obraz, buretele pentru urechi sau interiorul complet. Toate piesele (înlocuibile sau nu) pot fi curățate cu apă călduță și săpun. Clătiți bine după curățare și nu uscați niciodată în lumina directă a soarelui sau în apropierea unei surse de căldură. Piesele interioare cu grosimi diferite de dimensiuni sunt disponibile pentru o potrivire personalizată pentru fiecare motociclist.

Interior: Interior înlocuibil

În funcție de model, pot fi îndepărtate ușor tampoanele, căștile pentru urechi sau interiorul complet. Toate piesele (înlocuibile sau nu) pot fi curățate cu apă călduță și săpun ușor. Clătiți bine după curățare și nu uscați niciodată în lumina directă a soarelui sau în apropierea unei surse de căldură. Piesele interioare cu grosimi diferite de dimensiuni sunt disponibile pentru un croitor personalizat pentru fiecare motociclist.

Interior: Buzunare de difuzor

Sistemele de comunicare sunt populare, dar problema este adesea că spațiul pentru un difuzor este limitat sau pur și simplu nu este prezent, ceea ce provoacă puncte de presiune neplăcute. Buzunarele difuzoarelor, oferind spațiu pentru montarea difuzoarelor fără a efectua confort sau potrivire. (Difuzor neinclus).

Interior: Sistem de contur facial (FCS)

Pentru a oferi o mai bună potrivire și îmbunătățirea confortului maxilarului inferior, sistemul de contur facial (FCS) funcționează cu un suport cu arc de spumă în placa obrazului care se comprimă și se redresează, oferind suportul necesar fără presiune excesivă.

Interior: căști de urechi / plăcuțe de obraz de 5 mm „Peel Away”

Oferind și mai multă capacitate de a confecționa potrivirea și confortul perfect, plăcuțele obrajilor dispun acum de un strat de 5 mm care se poate dezlipi pentru încăperea, dacă este nevoie.

Interior: placă centrală subțire pentru mai mult spațiu în zona din față

Rezultatul este mai mult spațiu în jurul zonei nasului și gurii, sporind faimoasa potrivire ARAI.

Aprobare: 22-05 ECE

Cea mai comună certificare de cască la nivel internațional, cerută de peste 50 de țări din întreaga lume.

General: Inspectat de cinci ori

Fiecare cască Arai trece prin cinci departamente de control de calitate separate: după realizarea cochiliei, după vopsire și completare grafică, după asamblare și două inspecții în proces.

General: Interior care se poate spala

Interiorul de calitate superioară al oricărei căști Arai poate fi curățat cu ușurință, cu săpun și apă călduță.

General: Facut de mana

Este posibil să dureze până la cinci ani pentru ca experții noștri să câștige dreptul de a crea o carcasa Arai. Fiecare carcasa poate avea până la 27 de pași și pentru a construi un cască Arai este nevoie de 18 ore de lucru.

General: Confort de toată ziua

Confortul de o zi întreagă, cu interiorul Arai, potrivire perfecta si materiale fine și sistem extins de ventilație. Datorită echilibrării perfecte și a distribuției în greutate a căștii, cu greu observați că purtați un Arai.

General: Penetrare testată

Toate căștile Arai sunt testate la penetrare, deși nu sunt cerute de standardele europene de testare. Testul de penetrare Arai se realizează cu un con de test de 3 kg care lovește de la o înălțime de 3m casca.

General: Dispozitiv cu inel dublu tip-D

Inelele plate și în formă de D pe curea. Fără piese în mișcare, fără probleme de coroziune și doar tragerea este suficientă pentru a slăbi dispozitivul de fixare.

General: Formă netedă, protecție mai bună

Carcasa exterioară netedă a căștilor Arai este proiectată să alunece si sa nu creeze rezistență inutilă. Nu dorim ca o casca să decelereze mai mult decât este necesar. Acesta este motivul pentru care toate orificiile de evacuare și conducte Arai sunt proiectate să se rupă în timpul impactului.

General: Carcasă exterioară puternică, înveliș interior moale

Arai folosește o carcasă exterioară foarte puternică pentru a răspândi forțele de impact și o carcasă interioară moale pentru a absorbi energia rămasă. Învelișul interior EPS cu densitate multiplă este realizat folosind o tehnologie unică de a combina între trei și cinci densități diferite în diverse zone ca o singură componentă.

Generalitate: Forma organică

Forma organică a unui înveliș exterior Arai oferă un aspect mai natural, sigilează mai bine și se conformează mai mult formei naturale a capului pentru un confort îmbunătățit, se potriveste și ajuta la reducerea turbulenței vântului.

General: Garanție limitată de 5 ani

Toate căștile Arai ofera garantie împotriva defectelor din materiale și manoperă și pot fi utilizate numai pentru primul utilizator montat corespunzător timp de 5 ani de la data primei utilizări, dar nu mai mult de 7 ani de la data fabricării.

General: Diferite invelisuri exterioare

Spre deosebire de mulți alți producători, Arai oferă carcase exterioare de dimensiuni diferite pentru fiecare doua marimi pentru majoritatea modelelor. Datorita diferitelor marimi de carcase este aproape imposibil să nu găsiți o casca Arai care sa se potriveasca perfect.

General: Test Arai de tip In-house

Această cască Arai este proiectată pentru a îndeplini criteriile stricte Arai In-house, pe lângă standardul ECE 22-05 obligatoriu.

Colectie casti
ARAI Chaser-X
Caracteristici casti
Fara parasolar
Material
Fibra de sticla
1 Obiect

Valorile ARAI





Arai face diferența

Hirotake Arai

Fondatorul Arai, Hirotake Arai, a fost inițial un producător de pălării și un pasionat de motociclete.

În anii '50, când domnul Arai era un tânăr care se deplasa cu motocicleta, nu existau producători de căsti în Japonia. Și cum Japonia era o piață închisă, a fost foarte dificil să obțina o cască adecvată. Cunoscând riscurile pe care le aduce mersul pe motocicleta, domnul Arai știa că dorește o cască bună pentru propria protecție.

Arai este încă o companie mică, de familie, condusă de aceeași misiune prin trei generații - trei generații de motociclisti. Cei de la Arai sunt pasionați de motociclete. Construiesc fiecare cască Arai de parcă ar crea una pentru unul dintre ei - un frate, un tată, un soț, o mamă sau o soră.

Misiunea Arai

Misiunea Arai a fost întotdeauna protecția și confortul fiecărei persoane care alege sa poarte o cască Arai. Principiile fundamentale de protecție, calitatea excepțională și confortul motociclistului nu au fost niciodată uitate în cele șase decenii de proiectare și fabricare al castilor Arai.

Îmbunătățirile mici înseamnă câștiguri mari

Arai lucrează mereu la îmbunătățirea tuturor aspectelor castilor, cu protecția ca obiectiv principal. Obținerea îmbunătățirilor necesită dedicarea și concentrarea artizanilor de înaltă calificare care utilizează materiale de înaltă calitate. O îmbunătățire poate apărea ca doar o mică schimbare sau poate fi văzută din exterior, dar fiecare poate adăuga la un design deja dovedit. Și atunci când se acumulează multe îmbunătățiri, sinergia dintre ele oferă performanțe supreme. Așa merge Arai după câștiguri în protecție și confort.

Lucrate manual de lucrători calificați

Fiecare cască Arai este meticulos realizată manual de meșteri care participă activ la misiunea Arai de a prezenta cel mai înalt nivel de protecție și calitate. De la carcasa la vopsea până la căptușeală, lucrarea este realizată manual de specialiști cu experiență.

Filosofia tehnică

La Arai, standardele de siguranță precum Snell și DOT sunt punctul nostru de plecare, nu obiectivul nostru final. Standardele sunt importante și stabilesc criterii minime, dar, deși unii își pot proiecta căștile pentru a satisface aceste criterii minime, „suficient de bine”, noi nu am fost niciodată suficient multumiti. Ne gândim la mediul în care te plimbi, plin de șoferi distrași, situații imprevizibile, unghiuri ascuțite și lucruri care nu se mișcă dacă le lovești.

Absorbția impactului este o funcție cheie a performanței castilor Arai

Minimizarea energiei de impact la atingerea capului este funcția de bază a unei căști și este ceea ce se concentrează majoritatea standardelor atunci când testează căști. Cu cât poți absorbi mai multă energie, cu atât este mai bine pentru motociclist. Dar toate căștile sunt limitate în ceea ce privește capacitatea lor de a absorbi sau de a gestiona energia de impact, datorită limitărilor, cât de mari și grele pot fi. Cu o carcasă exterioară de doar 3 mm grosime și o căptușeală interioară de EPS de doar 4 cm grosime, există limite pentru orice cască in a face față tuturor energiilor potențiale de impact.

Maximizarea fiecărui aspect al performanței căstilor

Deși absorbția energiei de impact este importantă, credem că evitarea sau minimizarea energiei de impact de a intra în cască este locul în care se pot imbunatatii performanțele. Un motociclist care călătorește cu viteza legala pe autostradă poate transporta cu de peste 12 ori energia cinetică al celelor mai stricte teste de cască de laborator standard. Această energie crește cu pătratul vitezei, astfel încât chiar și o creștere mică a vitezei înseamnă o energie cinetică măsurabil mai mare care trebuie gestionată de cască.

Alunecarea

Această energie cinetică poate fi atenuată sau redusă la minimum prin alunecarea sau devierea peste obstacole. Devierea este abilitatea de a evita trimiterea energiei direct în cască, în schimb, să asigure dispersarea cât mai mult posibil, fără a opri sau a se înfunda intr-un obstacol. Arai consideră că capacitatea de a devia energia este una dintre cele mai importante caracteristici ale performanței unei căști.

Avantajul suplimentar al unei carcase mai rotunde, mai netede și mai puternice, care alunecă pe suprafețe inegale și deviaza peste obstacolele este faptul că ajută la reducerea impactului direct si de producerea forțelor de rotație în cască. Această atenuare a energiei de rotație (MoRE) înlatură necesitatea adăugării altor măsuri de protectie în interiorul castiilor.

Maximizând fiecare aspect al căștii, putem oferi mai multa performanța într-o cască mai mică și mai ușoară.

Evoluția Carcaselor

Experiența, prin decenii de lecții învățate pe stradă și pe pistă, continuă să consolideze un adevăr simplu, cel că o carcasă mai rotundă, mai netedă și mai puternică este mai capabilă să devieze energia de impact prin alunecarea pe suprafețe inegale și deviind mai ușor peste obstacole si contribuind la minimizarea forțelor de rotație în exces.

Rezultatul este evoluția formei actuale Arai, similară cu ce a unui ou - cea mai puternică formă găsită în natură, care are șanse mai bune de a proteja decat oricare altă formă.

Forma unui Ou

Forma unei coji de ou (FSE) este o formă care se îngustează în partea de jos, care se potrivește structurii scheletice a feței umane.

Matrite realizate in-house

Domnul Hirotake Arai, pasionat de motociclete și fondator Arai, și-a confecționat la începutul anilor '50 o cască pentru uz propriu, care a fost prima cască de motocicleta fabricată în Japonia. Domnul Arai a început prin a modela singur matrița și toate formele ulterioare au continuat să fie produse la fața locului. Cu această abilitate internă, se pot face modificări și / sau schimbări la prototipul inițial, după cum este necesar. În plus, viitoarele actualizări pot fi făcute rapid și ușor. O nouă matriță de carcasă poate fi realizată în cel mult 24 de ore!

Fiecare carcasa exterioară este inspectată de două ori

Turnarea învelișului prin „procesul de pungă” permite realizarea unor căști mai puternice, deoarece crește raportul de conținut de fibră de sticlă / rășină. Materialele carcasei sunt plasate într-o matriță încălzită. Se adaugă rășină și apoi se pune un balon expandabil în matriță. Matrița este sigilată și balonul este umplut cu aer sub presiune pentru a forța rășina sa intre complet în componentele carcasei, comprimând straturile de fibra și forțând excesul de rășină afara din matriță. Matrița încălzită tratează rășina, lipind materialele carcasei. Cu toate ca sunt extrem de pricepuți, este dificil să se obțină o grosime și o greutate perfectă pentru o carcasa folosind procesul de pungă. Prin urmare, Arai a cerut două controale de calitate separate și independente pentru fiecare carcasa. Dubla inspecție continuă astăzi după ce a fost implementată prima dată în 1978.

Raiderii ne-a pus căștile la încercare

De la MotoGP la Formula 1, Arai este ales de mulți piloti și șoferi de top, iar acest lucru oferă o mulțime de feedback la cele mai înalte niveluri de curse. Mulți șoferi F1 și motociclisti de top folosesc dimensiuni standard Arai. Gândiți-vă la asta, dimensiunile standard Arai sunt suficient de bune pentru ca concurenții campionatului mondial să performeze în vârful lor în cele mai extreme condiții de cursă. Acestea sunt exact căștile pe care clienții le pot cumpăra de la dealeri Arai - cu opțiuni de micro ajustare incluse în cască!

12 alte produse din aceeași categorie:

Produs adăugat la lista de dorințe
Produs adăugat pentru a compara.

Acest site folosește cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.