Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
  • -3%
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024
Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024

Casca integrala Arai RX-7V EVO OGURA 2024

137030503
In limita stocului disponibil
5.241,88 lei 5.404,00 lei -3%
cu TVA , livrare in 24 ore
Timp rămas
Culoare
  • Multicolor
Marime casca
  • XS
  • S
  • M
  • L
  • XL
  • XXL
  • XXXL

Comanda / Info prin WhatsApp
Plata cu cardul

 

RX-7V

RX-7V reprezintă vârful cunoștințelor si a experienței Arai în tehnologia fabricarii castilor. Cu o carcasă exterioară complet PB-SNC² (Componență netă structurală perimetrală), sistemul de viziere revoluționar VAS („Variable Axis System”) și o suprafață semnificativă și mai netedă în jurul tamplelor, RX-7V oferă noul reper în segmentul de casti premium. De la noul strat de materiale anti-microbiene cu un cadru și mai subțire, la noile conducte, difuzorul îmbunătățit și canalele de aer integrate, fiecare componenta arată atenția asupra detaliilor atât de tipice pentru Arai. Arai și-a îmbunătățit continuu performanța „alunecarii” prin învățarea din scenarii reale. Datorită noului strat mai puternic și mai neted si a sistemului VAS, RX-7V este mai aproape de forma ideală ca niciodată. Cu VAS, poziția de montare a vizierei este coborâtă cu 24 mm, urmărind forma ideală mai lină care crește capacitatea de a devia energia. Ca urmare, acest lucru a făcut posibil ca carcasa să fie complet netedă peste limitele de testare ale standardului Snell.
Descarca manualul de instructiuni RX-7V

Flier RX-7V:



logos_image.png?v=2019-12-17-104550 airstream_image.png?v=2019-12-17-104550
Ventilatie RX-7V
image.jpg?v=2019-12-17-104548

Sistemele combinate oferă o ventilație excelentă și eficientă. Noul canal superior oferă cu 11% mai mult flux de aer, cu comutatoare mai mari pentru o funcționare fără efort. Canalul aerian ghidează aerul din zona portului ochiului către conductele laterale. Noul difuzor este cu 20 mm mai lung cu o aerodinamică îmbunătățită, și cu unități de admisie mai mari cu 19%, ambele lucrează împreună cu un Air Wing pentru a îmbunătăți stabilitatea. Capacul bărbiei blochează pătrunderea aerului și atrage mai mult aer din zona gurii inspre exterior.

Constructie carcasei: PB-SNC2
image.jpg?v=2019-12-17-104548

Componență netă structural perimetrală sau Curea periferică (super curea de fibră) Arai, împrumutată din tehnologia noastră F-1, maximizează rezistența și flexibilitatea învelișului, menținând în același timp o greutate redusă. Poziționată în partea superioară sau deasupra ochilor, această bandă permite utilizarea unei linii EPS mai subțiri, care îmbunătățește considerabil câmpul vizual ascendent - apreciat în special în timpul curselor moto! Compusul structural net adaugă o legătură fizică la legătura de rășină a mai multor straturi de fibre și a materialelor de întărire din carcasa. Ultimele rășini „Z-Mixture” cresc aderența materialului necesitând mai puțină rășină pentru o legătură mai puternică între materiale pentru a realiza o carcasă mai subțire și mai ușoară.

Variable Axis System (VAS)
image.jpg?v=2019-12-17-104548

Cu VAS, poziția de montare a vizierelor este coborata, obținând o medie de 24 mm suplimentar pe ambele zone ale tamplelor, în căutarea formei ideale mai netede, care crește capacitatea de a devia energia. Drept urmare, acest lucru a făcut posibil ca toata carcasa să fie mai netedă și mult peste limita de testare a standardului Snell.

Ventilatie: Free Flow System (FFS)
image.jpg?v=2019-12-17-104547

Creează un flux de aer sub cască, care reduce zgomotul și turbulența vântului, crescând în același timp puterea de evacuare a aerului cald din interiorul castii.

Ventilatie: Canalul din zona ochilor
image.jpg?v=2019-12-17-104547

Evacuarea de aer îmbunătățita din zona ochilor, trece printr-un canal de aer dedicat către conductele laterale, îmbunătățind eficiența și reducând zgomotul.

Ventilatie: Ventilare centrală - admisie
image.jpg?v=2019-12-17-104547

Noul Top Vent oferă un flux de aer cu 11% mai mare decât ventilația anterioară. Noul comutator mai mare simplifică deschiderea și închiderea. Noul Top Vent are trei poziții; închis, pe jumătate deschis și complet deschis pentru a regla fluxul de aer și pentru a preveni pătrunderea apei atunci când este complet închis.

Ventilatie: Sistemul de evacuare
image.jpg?v=2019-12-17-104547

Noile evacuari au o lungime de 20 mm și sunt îndreptate pentru o aerodinamică îmbunătățită, lucrând împreună cu Air Wing pentru a îmbunătăți stabilitatea. Față de evacuarile anterioare, eficiența a crescut cu 19%. Noile orificii de admisie a aerului nu numai că au puncte de reglare cu trei poziții; închis, pe jumătate deschis și complet deschis, dar ajută și la îmbunătățirea etanșării care scade zgomotul vântului și intrarea apei.

Ventilatie: Ventilare in zona frunții
image.jpg?v=2019-12-17-104547

Aerul proaspăt poate intra direct în zona frunții, fără a fi nevoie de găuri în această zonă critică a învelișului și a căptușelii absorbante de impact. Pentru modele specifice, ventilația este extinsă în zona tamplelor.

Ventilatie: Ventilare bărbie cu trei poziții
image.jpg?v=2019-12-17-104547

Ventilarea bărbiei cu trei poziții ajută la dezaburirea vizierei și ofera un aer proaspăt și rece.

Ventilatie: Gură de evacuare din spatele gatului
image.jpg?v=2019-12-17-104547

Pentru a îmbunătăți extracția aerului cald din interior. Crește efectul de ventilație spre partea inferioară a castii.

Ventilatie: Evacuari laterale
image.jpg?v=2019-12-17-104547

Produce presiune scăzută în spatele orificiului de aerisire pentru o mai bună extracție a aerului cald. Integrat în carcasă pentru o aerodinamică mai bună, reduce zgomotul vântului și previne aparitia vibratiilor la viteză. În interior, un baraj mic de spumă ajută la absorbția și diminuarea zgomotului excesiv, fără a reduce performanțele de ventilație.

Aerodinamica: Spoiler sub barbie
image.jpg?v=2019-12-17-104547

Ajută la reducerea zgomotului vântului și ajută la extragerea aerului cald din zona feței. În funcție de model, spolerul de barbie este retractabil.

Aerodinamica: Air Wing® brevetat ajustabil

Testat și conceput in MotoGP pentru a reduce considerabil frecarea, turbulențelele și vibratiile, ceea ce duce la mai mult confort la viteze superioare. Îmbunătățește stabilitatea căștii la viteze mari sau când se frânează tare și reduce zgomotul. În funcție de model, Air Wing este reglabil în cinci unghiuri diferite de poziții de atac pentru a se potrivi cu fiecare poziție de conducere.

Vizor: VAS Vizor cu viziune maxima si functie dezaburire
image.jpg?v=2019-12-17-104547

VAS MAX Visa scut este oferit standard pentru a oferi o vizibilitate mai bună în toate anotimpurile și pentru toate tipurile de conducere.

Vizor: Sistem de inchidere nou
image.jpg?v=2019-12-17-104549

Împrumutat de la casca noastră din F1, noul mecanism de blocare al vizorului a fost complet modificat si funcționează fără probleme cu un singur deget - chiar și cu mănuși.

Vizor: Pinlock
image.jpg?v=2019-12-17-104549

Împiedică efectiv aburirea vizierei, chiar și în condiții extreme de ploaie. Poate fi curățat și schimbat ușor.

Interior: Liner din material antibacterian
image.jpg?v=2019-12-17-104549

Ajută la menținerea nivelului de aciditate neutru apropiat de pielea umană și de consumul antibacterian. Cu scopul de a fi mai moale și mai confortabil, am dezvoltat un material mai fin. Căptușeala este reglabilă, ceea ce permite o potrivire personalizată.

Interior: Interior inter-schimbabil
image.jpg?v=2019-12-17-104549

În funcție de model, pot fi îndepărtate ușor plăcuțele de obraz, căștile pentru urechi sau interiorul complet. Toate piesele (înlocuibile sau nu) pot fi curățate usor cu apă călduță și săpun. Clătiți bine după curățare și nu uscați niciodată în lumina directă a soarelui sau în apropierea unei surse de căldură. Piesele interioare cu grosimi diferite sunt disponibile pentru o potrivire personalizată pentru fiecare rider.

Interior: Buzunare casti intercom
image.jpg?v=2019-12-17-104547

Folosirea de sisteme de comunicare este populara, dar problema este adesea că spațiul pentru un difuzor este limitat sau pur și simplu nu este prezent, ceea ce provoacă puncte de presiune neplăcute. Buzunarele difuzoarelor, oferind spațiu pentru montarea difuzoarelor fără a efectua confortul. (Difuzor neinclus).

Interior: Sistem de contur facial (FCS)
image.jpg?v=2019-12-17-104548

Pentru a oferi o mai bună potrivire și îmbunătățirea confortului maxilarului inferior, sistemul de contur facial (FCS) funcționează cu un suport cu arc de spumă în placa obrazului care se comprimă și se redresează, oferind suportul necesar fără presiune excesivă.

Comfort: Sistem de eliberare de urgență (ERS)
image.jpg?v=2019-12-17-104548

Permite scoatrea casti mai ușor de la un motociclist rănit. Tragând filetele portocalii integrate în plăcuțe, plăcile din jurul obrazului alunecă. Facilitarea îndepărtarea casti pentru personalul medical. Minimizeaza riscului de rănire suplimentară.

Certificare: ECE 22-05

Cea mai comună certificare de cască la nivel internațional, cerută de peste 50 de țări din întreaga lume.

General: Inspectata de 5 ori
image.jpg?v=2019-12-17-104548

Fiecare cască Arai trece prin cinci departamente de control de calitate separate: după realizarea cochiliei, după vopsire și completare grafică, după asamblare și două inspecții în proces.

General: Interior lavabil
image.jpg?v=2019-12-17-104548

Interiorul de calitate superioară al oricărei căști Arai poate fi curățat cu ușurință, cu săpun și apă călduță.

General: Realizate manual
image.jpg?v=2019-12-17-104548

Este posibil să dureze până la cinci ani pentru ca un expert poata să câștige dreptul de a crea o casca Arai. Fiecare casca are nevoie de 27 de procedee diferite și pentru a construi o cască un expert Arai lucreaza aproximativ 18 ore.

General: Confort de toată ziua
image.jpg?v=2019-12-17-104548

Confortul de o zi întreagă, cu interiorul Arai se potrivesc și se imbina cele mai fine materiale de căptușeală cu sistemul extins de ventilație. Și datorită echilibrării perfecte și a distribuției în greutate a căștii, cu greu observați că purtați un Arai.

General: Teste de gaurire
image.jpg?v=2019-12-17-104548

Toate căștile Arai sunt testate la gaurire, deși nu sunt cerute de standardele europene. Testul de gaurire Arai se realizează cu un con de test de 3 kg care lovește de la o înălțime de 3m casca.

General: Curea cu inel dublu D
image.jpg?v=2019-12-17-104548

Cel mai bun sistem de inchidere pentru casti.

General: Formă netedă, protecție mai bună
image.jpg?v=2019-12-17-104548

Carcasa exterioară netedă a căștilor Arai este proiectată să alunece fără rezistență inutilă. Nu doriți să vă decelerați casca mai mult decât este necesar. Acesta este motivul pentru care toate orificiile de evacuare și conducte Arai sunt proiectate să se rupă în timpul impactului.

General: Înveliș exterior puternic, înveliș interior moale
image.jpg?v=2019-12-17-104548

Arai folosește o carcasă exterioară foarte puternică pentru a răspândi forțele de impact și o carcasă interioară moale pentru a absorbi energia rămasă. Învelișul interior EPS cu densitate multiplă este realizat folosind o tehnologie unică de a combina între trei și cinci densități în diverse zone ca o singură componentă.

General: Forma organică
image.jpg?v=2019-12-17-104548

Forma organică a învelișului exterior Arai oferă un aspect mai natural, sigilează mai bine și se conformează mai mult formei naturale a capului pentru un confort îmbunătățit, potrivire și pentru a ajuta la reducerea turbulenței vântului.

General: 5 ani garanție limitată
image.jpg?v=2019-12-17-104548

Toate căștile Arai sunt garantate împotriva defectelor din materiale și manoperă și pot fi utilizate numai pentru primul utilizator purtata corespunzător timp de 5 ani de la data primei utilizări, dar nu mai mult de 7 ani de la data fabricării.

General: Carcase exterioare diferite
image.jpg?v=2019-12-17-104548

Spre deosebire de mulți alți producători, Arai oferă carcase exterioare diferite pentru fiecare doua dimensiuni pentru majoritatea modelelor. Datorita acestui fapt este aproape imposibil să nu găsiți marimea potrivita.

General: Teste specifice Arai
image.jpg?v=2019-12-17-104548

Această cască Arai este proiectată pentru a îndeplini criteriile stricte specifice Arai, pe lângă standardul ECE 22-05 obligatoriu.

Colectie casti
Arai RX-7V EVO
Caracteristici casti
Fara parasolar
Material
Fibra de sticla

Valorile ARAI





Arai face diferența

Hirotake Arai

Fondatorul Arai, Hirotake Arai, a fost inițial un producător de pălării și un pasionat de motociclete.

În anii '50, când domnul Arai era un tânăr care se deplasa cu motocicleta, nu existau producători de căsti în Japonia. Și cum Japonia era o piață închisă, a fost foarte dificil să obțina o cască adecvată. Cunoscând riscurile pe care le aduce mersul pe motocicleta, domnul Arai știa că dorește o cască bună pentru propria protecție.

Arai este încă o companie mică, de familie, condusă de aceeași misiune prin trei generații - trei generații de motociclisti. Cei de la Arai sunt pasionați de motociclete. Construiesc fiecare cască Arai de parcă ar crea una pentru unul dintre ei - un frate, un tată, un soț, o mamă sau o soră.

Misiunea Arai

Misiunea Arai a fost întotdeauna protecția și confortul fiecărei persoane care alege sa poarte o cască Arai. Principiile fundamentale de protecție, calitatea excepțională și confortul motociclistului nu au fost niciodată uitate în cele șase decenii de proiectare și fabricare al castilor Arai.

Îmbunătățirile mici înseamnă câștiguri mari

Arai lucrează mereu la îmbunătățirea tuturor aspectelor castilor, cu protecția ca obiectiv principal. Obținerea îmbunătățirilor necesită dedicarea și concentrarea artizanilor de înaltă calificare care utilizează materiale de înaltă calitate. O îmbunătățire poate apărea ca doar o mică schimbare sau poate fi văzută din exterior, dar fiecare poate adăuga la un design deja dovedit. Și atunci când se acumulează multe îmbunătățiri, sinergia dintre ele oferă performanțe supreme. Așa merge Arai după câștiguri în protecție și confort.

Lucrate manual de lucrători calificați

Fiecare cască Arai este meticulos realizată manual de meșteri care participă activ la misiunea Arai de a prezenta cel mai înalt nivel de protecție și calitate. De la carcasa la vopsea până la căptușeală, lucrarea este realizată manual de specialiști cu experiență.

Filosofia tehnică

La Arai, standardele de siguranță precum Snell și DOT sunt punctul nostru de plecare, nu obiectivul nostru final. Standardele sunt importante și stabilesc criterii minime, dar, deși unii își pot proiecta căștile pentru a satisface aceste criterii minime, „suficient de bine”, noi nu am fost niciodată suficient multumiti. Ne gândim la mediul în care te plimbi, plin de șoferi distrași, situații imprevizibile, unghiuri ascuțite și lucruri care nu se mișcă dacă le lovești.

Absorbția impactului este o funcție cheie a performanței castilor Arai

Minimizarea energiei de impact la atingerea capului este funcția de bază a unei căști și este ceea ce se concentrează majoritatea standardelor atunci când testează căști. Cu cât poți absorbi mai multă energie, cu atât este mai bine pentru motociclist. Dar toate căștile sunt limitate în ceea ce privește capacitatea lor de a absorbi sau de a gestiona energia de impact, datorită limitărilor, cât de mari și grele pot fi. Cu o carcasă exterioară de doar 3 mm grosime și o căptușeală interioară de EPS de doar 4 cm grosime, există limite pentru orice cască in a face față tuturor energiilor potențiale de impact.

Maximizarea fiecărui aspect al performanței căstilor

Deși absorbția energiei de impact este importantă, credem că evitarea sau minimizarea energiei de impact de a intra în cască este locul în care se pot imbunatatii performanțele. Un motociclist care călătorește cu viteza legala pe autostradă poate transporta cu de peste 12 ori energia cinetică al celelor mai stricte teste de cască de laborator standard. Această energie crește cu pătratul vitezei, astfel încât chiar și o creștere mică a vitezei înseamnă o energie cinetică măsurabil mai mare care trebuie gestionată de cască.

Alunecarea

Această energie cinetică poate fi atenuată sau redusă la minimum prin alunecarea sau devierea peste obstacole. Devierea este abilitatea de a evita trimiterea energiei direct în cască, în schimb, să asigure dispersarea cât mai mult posibil, fără a opri sau a se înfunda intr-un obstacol. Arai consideră că capacitatea de a devia energia este una dintre cele mai importante caracteristici ale performanței unei căști.

Avantajul suplimentar al unei carcase mai rotunde, mai netede și mai puternice, care alunecă pe suprafețe inegale și deviaza peste obstacolele este faptul că ajută la reducerea impactului direct si de producerea forțelor de rotație în cască. Această atenuare a energiei de rotație (MoRE) înlatură necesitatea adăugării altor măsuri de protectie în interiorul castiilor.

Maximizând fiecare aspect al căștii, putem oferi mai multa performanța într-o cască mai mică și mai ușoară.

Evoluția Carcaselor

Experiența, prin decenii de lecții învățate pe stradă și pe pistă, continuă să consolideze un adevăr simplu, cel că o carcasă mai rotundă, mai netedă și mai puternică este mai capabilă să devieze energia de impact prin alunecarea pe suprafețe inegale și deviind mai ușor peste obstacole si contribuind la minimizarea forțelor de rotație în exces.

Rezultatul este evoluția formei actuale Arai, similară cu ce a unui ou - cea mai puternică formă găsită în natură, care are șanse mai bune de a proteja decat oricare altă formă.

Forma unui Ou

Forma unei coji de ou (FSE) este o formă care se îngustează în partea de jos, care se potrivește structurii scheletice a feței umane.

Matrite realizate in-house

Domnul Hirotake Arai, pasionat de motociclete și fondator Arai, și-a confecționat la începutul anilor '50 o cască pentru uz propriu, care a fost prima cască de motocicleta fabricată în Japonia. Domnul Arai a început prin a modela singur matrița și toate formele ulterioare au continuat să fie produse la fața locului. Cu această abilitate internă, se pot face modificări și / sau schimbări la prototipul inițial, după cum este necesar. În plus, viitoarele actualizări pot fi făcute rapid și ușor. O nouă matriță de carcasă poate fi realizată în cel mult 24 de ore!

Fiecare carcasa exterioară este inspectată de două ori

Turnarea învelișului prin „procesul de pungă” permite realizarea unor căști mai puternice, deoarece crește raportul de conținut de fibră de sticlă / rășină. Materialele carcasei sunt plasate într-o matriță încălzită. Se adaugă rășină și apoi se pune un balon expandabil în matriță. Matrița este sigilată și balonul este umplut cu aer sub presiune pentru a forța rășina sa intre complet în componentele carcasei, comprimând straturile de fibra și forțând excesul de rășină afara din matriță. Matrița încălzită tratează rășina, lipind materialele carcasei. Cu toate ca sunt extrem de pricepuți, este dificil să se obțină o grosime și o greutate perfectă pentru o carcasa folosind procesul de pungă. Prin urmare, Arai a cerut două controale de calitate separate și independente pentru fiecare carcasa. Dubla inspecție continuă astăzi după ce a fost implementată prima dată în 1978.

Raiderii ne-a pus căștile la încercare

De la MotoGP la Formula 1, Arai este ales de mulți piloti și șoferi de top, iar acest lucru oferă o mulțime de feedback la cele mai înalte niveluri de curse. Mulți șoferi F1 și motociclisti de top folosesc dimensiuni standard Arai. Gândiți-vă la asta, dimensiunile standard Arai sunt suficient de bune pentru ca concurenții campionatului mondial să performeze în vârful lor în cele mai extreme condiții de cursă. Acestea sunt exact căștile pe care clienții le pot cumpăra de la dealeri Arai - cu opțiuni de micro ajustare incluse în cască!

Produs adăugat la lista de dorințe
Produs adăugat pentru a compara.

Acest site folosește cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor.