Arai QUANTIC
Confort la viteza pentru curse lungi
- O nouă generație de casti Arai destinată riderilor sportivi care doresc performanțe dinamice
- Cu confort de lux și caracteristici potrivite pentru zilele lungi de plimbari
- Admisie noua de aer chiar pe sub logo-ul Arai, admisie pe sub barbie, conducta dubla admisie si evacuare aer prin spoilerul din spate dintr-o singura bucata. Asigura un flux de aer si racire perfecte
- Nouă carcasă exterioară mai ușoară, mai rotundă și mai solida, construită din e-complex cu strat periferic (PB e-cLc), cu VAS și flare de 5 mm în jurul bazei pentru a facilita accesul
- Conceput pentru atașarea directă a sistemelor de interfonie
Descarca brosura ARAI QUANTIC (engleza)
QUANTIC: ‘O funcție omogenă cu două sau mai multe variabile având coeficienți raționali sau integrali.’
CERINTA: Pentru departamentul de cercetare si dezvoltare Arai R & D a fost să creeze o nouă cască de lux, cu funcții complete, cu performanțe extrem de ridicate. De asemenea, sa realizeze o casca eleganta, rapida, incontestabil de comoda și foarte ușor de purtat o multime de kilometri. Bineînțeles că trebuia să îndeplinească și să depășească, nevoile și așteptările moderne.
Noul Quantic este rezultatul muncii extinse a cercetării și dezvoltării în laborator, pe drum și pe pista de curse. După cum o descrie definiția sa matematică, aceasta atrage, în armonie, calitățile și elementele de design găsite pe căști în întreaga gamă Arai, de la popularul Profile-V până la gama de top cu specificații din MotoGP. RX-7V Racing.
Pozitionata între Profile-V și RX-7V, Quantic marchează o generație nouă cu design sofisticat de la Arai și ocupă teren proaspăt. Destinat motociclistului entuziast de sport-touring, cu interiorul său cu specificații ridicate, ventilație completă, flexibilă și performanțe aerodinamice stabile, oferă confort ridicat la vteze mari pentru drumuri lungi.
Desigur, la fel ca în cazul oricărei casti Arai, Quantic este formată în jurul protecției, în primul rând și fiecare îmbunătățire a detaliilor incrementale prezente contribuie la acest obiectiv general. Și, în acest scop, este primul Arai full-face care a trecut fara probleme de noul standard ECE R22-06, mult mai riguros decat precedentele. Cu toate acestea, este important să rețineți că Arai nu fabrică căști pentru a face față pur și simplu cerințelor legale variate din întreaga lume. Ficare casca Arai trebuie să treaca de cele mai stricte teste interne - care stratifică cerințele suplimentare, cum ar fi testele de penetrare și impact asupra oricărui punct din linia de testare împotriva unei nicovală emisferică - înainte ca orice cască să poată merge înainte. Căutarea neîncetată a câștigurilor în protecție este fundamentul filozofiei Arai și, stabilit de domnul Michio Arai însuși, a condus compania peste 5 decenii.
Fabricata manual, din construcție de laminat e-complex centurat periferic (PB e-cLc), carcasa exterioară a lui Quantic păstrează rezistența miezului pentru care Arai este cunoscut, dar cu o reducere substanțială a greutății. O căptușeală interioară EPS mai moale, cu mai multe densități funcționează cu carcasa exterioară pentru a absorbi energia de impact. Forma mai fină, mai rotundă și mai puternică este o altă semnătură cheie Arai - și primul principiu Arai de la care au lucrat inginerii de cercetare și dezvoltare - și, deși estetic elegant și plăcut, este conceput în primul rând pentru a „ricosa” și a răspândi forțele de impact.
Noul sistem de admisie 3D in logoul Arai, gura de aerisire din bărbie, conductele duale lacrimale bazate pe F1 și evacuarea / spoilerul din spate dintr-o singură piesă derivate de RX-7V Racing au fost dezvoltate în tunelul vântului, în condiții de drum real și la Suzuka. Alături de gurile de ventilație și evacuările spate ajustabile, ventilația Quantic garantează un flux constant și controlabil de aer de răcire printr-un total de 12 porturi în carcasă
Abilitatea de a putea fi purta toată ziua este celălalt factor cheie care trece prin ADN-ul Quantic. Dispune de un flare de 5 mm în jurul bazei pentru acces și purtare ușoare, iar vizorul VAS MAX vine cu o inserție Pinlock gata de utilizare. Noul interior din nailon periat premium este detașabil și are un sistem de conturare a feței (FCS), buzunare pentru difuzoare și buzunar din sârmă. De asemenea, are un sistem de scoatere de urgență (ERS). Quantic a fost conceput de la început pentru adaugarea ușoară a unui interfon.
Folosind abilitățile aerodinamice și de protecție ale căștilor de cursă Arai - cu feedback de la cel mai înalt nivel - și toată experiența și know-how-ul câștigat de-a lungul a milioane de kilometri rutieri, Quantic se strecoară prin aer în mod ordonat și eficient, înfășurându-și purtătorul în un cocon de lux. Oferă o alegere proaspătă pentru călăreții care doresc cea mai bună performanță de la o cască - în ceea ce privește protecția, confortul și ușurința de purtare, zi de zi - fără compromisuri.
ELEMENTE NOI
Nou Sistem de ventilatie
Ventilația completă și controlabilă se bazează în jurul a 12 orificii de ventilație: 6 de admisie, 6 de evacuare. Logo-ul 3D Arai alimentează aerul de răcire în două puncte centrale de admisie și funcționează bine la viteză redusă, alături de prizele duble superioare ale conductelor lacrimale derivate din F1, orificiile duble pentru sprâncene și scoica de aer glisantă în 2 poziții, aerisirea filtrată pentru bărbie. Aerul fierbinte este extras în mod eficient prin intermediul evacuării / spoilerului cu 3 căi dintr-o singură piesă, a evacuărilor laterale duble (cu diguri de spumă pentru a reduce zgomotul) și a evacuării gâtului.
Nou Aiatem de admisie 3D in logo-ul Arai
Remarcabil imediat, noul canal 3D 3D Arai (făcut cât mai subțire posibil, cu o adâncime de doar 3,5 mm) alimentează două porturi centrale de admisie de 10 mm. Aceasta este o premieră într-un Arai și se datorează în totalitate puterii PB e-cLc și construcției carcasei. De asemenea, funcționează foarte bine la viteză redusă și cu o poziție verticală de conducere; la doar 50 km / h canalizează un flux de aer suplimentar de 40%, la 120 km / h 7%. De asemenea, poate fi deschis, sau închis, cu ușurință cu mănuși de vară sau de iarnă, printr-o manetă cu cursă scurtă plasată în partea de sus; dacă călărețul nu poate vedea pârghia și sigla se află în locul său normal, conducta este deschisă. Conducta cu logo Arai este concepută pentru a se desprinde în caz de impact.
Nou Două orificii de admisie lacrimale superioare
Extrase inițial de la casca F1 Arai, canalele lacrimale mențin fluxul de aer al designului anterior cu o formă compactă, ușoară și discretă, care completează carcasa rotundă și netedă. Deschis / închis prin alunecare pentru a preveni pătrunderea apei.
Nou Aerisire bărbie
De asemenea noua, este gura de aerisire glisantă cu 3 poziții (deschisă, mijlocie și închisă), prin care curge un volum mai mare de aer și are un filtru înlocuibil. Mecanismul de acționare este mai mare și ușor de utilizat cu mănuși.
Nou Evacuare / spoiler spate
Evacuarea / spoilerul din spate dintr-o singură piesă, acționat de un comutator cu 3 căi, este inspirat de DX-2 al RX-7V Racing, dar reproiectat pentru utilizare turistică - cu toate acestea, a fost testat până la 300 km / h la Suzuka. Se așează puțin mai înainte pe shell și este alimentat de 3 porturi din shell. Ca parte a sistemului de ventilație complet al Quantic, acesta atrage eficient aerul, dar, de asemenea, netezește fluxul de aer peste (și din lateral) al căștii, îmbunătățind stabilitatea și reducând tamponarea, în special în timp ce depășești la viteza autostrăzii. Rezultatul este mult mai puțin oboseala călărețului. Fabricat cât mai subțire și ușor posibil, este proiectat pentru a zdrobi sau rupe la impact, neavând deci impact asupra performanței de protecție.
CARCASA EXTERIOARA
Nou Centura Periferica, Construcție Laminata e-Complex (PB e-cLc) si VAS
Designul exterior al carcasei Quantic conturează o formă organică elegantă și folosește PB e-cLc pentru rezistență ușoară și, pentru prima dată, conducte laterale încorporate. AR-mat a fost înlocuit cu un nou material care face posibilă reducerea greutății, menținând în același timp rezistența. Un strat suplimentar de curea Super Fiber - în loc de Hyper Ridge găsit în jurul bazei Profile-V - menține rigiditatea într-o zonă crucială, oferind în același timp laturile plate pentru montarea ușoară a unui interfon. Sistemul cu ax variabil (VAS) reduce sistemul de montare a vizierei și produce o medie de 24 mm suplimentar în ambele zone ale tâmplelor, pentru a genera forma ideală, mai fină, care crește capacitatea de a arunca o privire asupra energiei. La fel ca Profile-V, carcasa Quantic se deschide cu 5 mm în jurul bazei, pentru un acces mai ușor de pornit / oprit.
INTERIOR
Nou Buzunar integrat pentru fire
Proiectat pentru a funcționa simplu, fără a afecta confortul sau protecția, pentru a depozita lungimea excesivă a cablului în zona gâtului.
Nou Interior
Folosind interiorul ambelor modele Profile-V, cât și al RX-7V ca puncte de referință, interiorul Quantic a fost proiectat de la zero pentru confort maxim, flux de aer (există două găuri în zona frunții) și greutate redusă. Plăcuțele interioare și pentru obraji se îndepărtează cu ușurință pentru curățare sau reglare.
- Colectie casti
- ARAI Quantic
- Caracteristici casti
- Fara parasolar
- Material
- Fibra de sticla
Valorile ARAI
Arai face diferența
Fondatorul Arai, Hirotake Arai, a fost inițial un producător de pălării și un pasionat de motociclete.
În anii '50, când domnul Arai era un tânăr care se deplasa cu motocicleta, nu existau producători de căsti în Japonia. Și cum Japonia era o piață închisă, a fost foarte dificil să obțina o cască adecvată. Cunoscând riscurile pe care le aduce mersul pe motocicleta, domnul Arai știa că dorește o cască bună pentru propria protecție.
Arai este încă o companie mică, de familie, condusă de aceeași misiune prin trei generații - trei generații de motociclisti. Cei de la Arai sunt pasionați de motociclete. Construiesc fiecare cască Arai de parcă ar crea una pentru unul dintre ei - un frate, un tată, un soț, o mamă sau o soră.
Misiunea Arai
Misiunea Arai a fost întotdeauna protecția și confortul fiecărei persoane care alege sa poarte o cască Arai. Principiile fundamentale de protecție, calitatea excepțională și confortul motociclistului nu au fost niciodată uitate în cele șase decenii de proiectare și fabricare al castilor Arai.
Îmbunătățirile mici înseamnă câștiguri mari
Arai lucrează mereu la îmbunătățirea tuturor aspectelor castilor, cu protecția ca obiectiv principal. Obținerea îmbunătățirilor necesită dedicarea și concentrarea artizanilor de înaltă calificare care utilizează materiale de înaltă calitate. O îmbunătățire poate apărea ca doar o mică schimbare sau poate fi văzută din exterior, dar fiecare poate adăuga la un design deja dovedit. Și atunci când se acumulează multe îmbunătățiri, sinergia dintre ele oferă performanțe supreme. Așa merge Arai după câștiguri în protecție și confort.
Lucrate manual de lucrători calificați
Fiecare cască Arai este meticulos realizată manual de meșteri care participă activ la misiunea Arai de a prezenta cel mai înalt nivel de protecție și calitate. De la carcasa la vopsea până la căptușeală, lucrarea este realizată manual de specialiști cu experiență.
Filosofia tehnică
La Arai, standardele de siguranță precum Snell și DOT sunt punctul nostru de plecare, nu obiectivul nostru final. Standardele sunt importante și stabilesc criterii minime, dar, deși unii își pot proiecta căștile pentru a satisface aceste criterii minime, „suficient de bine”, noi nu am fost niciodată suficient multumiti. Ne gândim la mediul în care te plimbi, plin de șoferi distrași, situații imprevizibile, unghiuri ascuțite și lucruri care nu se mișcă dacă le lovești.
Absorbția impactului este o funcție cheie a performanței castilor Arai
Minimizarea energiei de impact la atingerea capului este funcția de bază a unei căști și este ceea ce se concentrează majoritatea standardelor atunci când testează căști. Cu cât poți absorbi mai multă energie, cu atât este mai bine pentru motociclist. Dar toate căștile sunt limitate în ceea ce privește capacitatea lor de a absorbi sau de a gestiona energia de impact, datorită limitărilor, cât de mari și grele pot fi. Cu o carcasă exterioară de doar 3 mm grosime și o căptușeală interioară de EPS de doar 4 cm grosime, există limite pentru orice cască in a face față tuturor energiilor potențiale de impact.
Maximizarea fiecărui aspect al performanței căstilor
Deși absorbția energiei de impact este importantă, credem că evitarea sau minimizarea energiei de impact de a intra în cască este locul în care se pot imbunatatii performanțele. Un motociclist care călătorește cu viteza legala pe autostradă poate transporta cu de peste 12 ori energia cinetică al celelor mai stricte teste de cască de laborator standard. Această energie crește cu pătratul vitezei, astfel încât chiar și o creștere mică a vitezei înseamnă o energie cinetică măsurabil mai mare care trebuie gestionată de cască.
Alunecarea
Această energie cinetică poate fi atenuată sau redusă la minimum prin alunecarea sau devierea peste obstacole. Devierea este abilitatea de a evita trimiterea energiei direct în cască, în schimb, să asigure dispersarea cât mai mult posibil, fără a opri sau a se înfunda intr-un obstacol. Arai consideră că capacitatea de a devia energia este una dintre cele mai importante caracteristici ale performanței unei căști.
Avantajul suplimentar al unei carcase mai rotunde, mai netede și mai puternice, care alunecă pe suprafețe inegale și deviaza peste obstacolele este faptul că ajută la reducerea impactului direct si de producerea forțelor de rotație în cască. Această atenuare a energiei de rotație (MoRE) înlatură necesitatea adăugării altor măsuri de protectie în interiorul castiilor.
Maximizând fiecare aspect al căștii, putem oferi mai multa performanța într-o cască mai mică și mai ușoară.
Evoluția Carcaselor
Experiența, prin decenii de lecții învățate pe stradă și pe pistă, continuă să consolideze un adevăr simplu, cel că o carcasă mai rotundă, mai netedă și mai puternică este mai capabilă să devieze energia de impact prin alunecarea pe suprafețe inegale și deviind mai ușor peste obstacole si contribuind la minimizarea forțelor de rotație în exces.
Rezultatul este evoluția formei actuale Arai, similară cu ce a unui ou - cea mai puternică formă găsită în natură, care are șanse mai bune de a proteja decat oricare altă formă.
Forma unui Ou
Forma unei coji de ou (FSE) este o formă care se îngustează în partea de jos, care se potrivește structurii scheletice a feței umane.
Matrite realizate in-house
Domnul Hirotake Arai, pasionat de motociclete și fondator Arai, și-a confecționat la începutul anilor '50 o cască pentru uz propriu, care a fost prima cască de motocicleta fabricată în Japonia. Domnul Arai a început prin a modela singur matrița și toate formele ulterioare au continuat să fie produse la fața locului. Cu această abilitate internă, se pot face modificări și / sau schimbări la prototipul inițial, după cum este necesar. În plus, viitoarele actualizări pot fi făcute rapid și ușor. O nouă matriță de carcasă poate fi realizată în cel mult 24 de ore!
Fiecare carcasa exterioară este inspectată de două ori
Turnarea învelișului prin „procesul de pungă” permite realizarea unor căști mai puternice, deoarece crește raportul de conținut de fibră de sticlă / rășină. Materialele carcasei sunt plasate într-o matriță încălzită. Se adaugă rășină și apoi se pune un balon expandabil în matriță. Matrița este sigilată și balonul este umplut cu aer sub presiune pentru a forța rășina sa intre complet în componentele carcasei, comprimând straturile de fibra și forțând excesul de rășină afara din matriță. Matrița încălzită tratează rășina, lipind materialele carcasei. Cu toate ca sunt extrem de pricepuți, este dificil să se obțină o grosime și o greutate perfectă pentru o carcasa folosind procesul de pungă. Prin urmare, Arai a cerut două controale de calitate separate și independente pentru fiecare carcasa. Dubla inspecție continuă astăzi după ce a fost implementată prima dată în 1978.
Raiderii ne-a pus căștile la încercare
De la MotoGP la Formula 1, Arai este ales de mulți piloti și șoferi de top, iar acest lucru oferă o mulțime de feedback la cele mai înalte niveluri de curse. Mulți șoferi F1 și motociclisti de top folosesc dimensiuni standard Arai. Gândiți-vă la asta, dimensiunile standard Arai sunt suficient de bune pentru ca concurenții campionatului mondial să performeze în vârful lor în cele mai extreme condiții de cursă. Acestea sunt exact căștile pe care clienții le pot cumpăra de la dealeri Arai - cu opțiuni de micro ajustare incluse în cască!